برخورد جدی با تخلفات کافی شاپهای فاز یک

برخورد جدی با تخلفات کافی شاپهای فاز یک

از روز دوشنبه بعدظهر نیروهای اداره اماکن و پلیس امنیت تهران با حضور در کافی شاپهای فاز یک اکباتان نسبت به بروز تخلفاتی که کم و بیش اخبار آنها به گوش می رسد، واکنش جدی نشان داده اند.

به گزارش «4 اکباتان»، از روز پنجشنبه هفته گذشته بحث برخورد با قهوه خانه ها، رستوران ها، کافی شاپ ها و حتی باشگاههای ورزشی شهر تهران که تخلفات محرز دارند آغاز شده است و در ادامه این برخورد قانونی از عصر روز دوشنبه کافی شاپهای فاز یک اکباتان هم مورد بازرسی کامل قرار گرفته اند.

تا لحظه تنظیم این خبر دامنه برخورد با کافی شاپهای فعال در بازارچه ها تا جایی پیش رفته است که برخی از آنها فعلا برای استفاده از فضای «بیرونی» منع شده اند و به همین دلیل میز و صندلی خارج از مغازه را جمع کرده اند.  

متأسفانه برخی کافی شاپهای اکباتان به دلیل فضای کوچک و محدود و عدم امکان درآمدزایی دلخواه، بعضا نسبت به انجام برخی رفتارهای غیرقانونی و غیر عرفی مبادرت می ورزند که طبعا دود همین دست اقدامات فعلا به چشم همه فعالین این صنف در اکباتان رفته است.

در این زمینه محمد خوش‌نیت نیک‌خوی، نایب‌رئیس اتحادیه کافی‌شاپ‌داران تهران گفته است: «اگر جایی پلمپ شود حتما تخلفی بوده، در حالت عادی الکی آنها را نمی‌بندند. معمولا نیروهای اجرایی و انتظامی چنین برنامه‌هایی را دارند و ما هم روی مسائلی مانند جواز کسب نداشتن، بهداشتی نبودن و ... حساسیم و برخورد صنفی می‌کنیم.»

منتشر شده در چهارشنبه 4 تير 1399       کد خبر : 10054
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح