معاون ترافیک منطقه 5: مسیر دوچرخه خواست ساکنین اکباتان است

معاون ترافیک منطقه 5: مسیر دوچرخه خواست ساکنین اکباتان است

پس از درج اخبار مرتبط با احداث مسیر دوچرخه در اکباتان (اینجا را بخوانید) محمد باقر اسدی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 مواردی را در گفت و گو با «4 اکباتان» در این زمینه مطرح نمود.

تمام مجوزها از سال گذشته دریافت شده است

در مورد مطالبی که در خصوص نداشتن مجوز برای احداث مسیر دوچرخه در اکباتان مطرح شده است باید بگویم که تمام مجوزهای لازم از سال گذشته اخذ و ساخت مسیر دوچرخه سواری در منطقه 5 یکی از پروژه هایی محسوب می شود که مدتها قبل از آن شروع آن مجوزهایش دریافت شده است. 

مسیر دوچرخه خواست ساکنین است

با ارائه مستندات می توانم به شما اعلام کنم که از حدود 2 سال پیش نامه های فراوانی از طرف ساکنین اکباتان برای ساخت این مسیر بدست ما رسیده و بنا براین این پروژه در راستای اجرای خواسته های مردم نیز می باشد.

در فاز 2 هم ادامه پیدا می کند

این طرح یعنی ساخت مسیر دوچرخه در تمام نواحی هفتگانه منطقه 5 در مسافتی بین 5 تا 7 کیلومتر به اجرا درخواهد آمد. در ناحیه 6 نیز این مسیر تنها در ضلع شمالی بلوار شهید حنانی محدود نخواهد شد و در ضلع جنوبی همین بلوار مسیر مشابهی به سمت بلوار شهید بوذری و میدان هگمتانه ساخته خواهد شد و از آنجا به سمت بلوار شهید صارمی و خیابان صنایع هواپیمایی در فاز 2 گسترش پیدا خواهد کرد.

عدم اطلاع راهور منطقه 5 از اجرای طرح

برای اجرای شدن این پروژه مجوز شورای عالی ترافیک دریافت شده و در آن شورا نماینده راهور نیز حضور دارد. بنا براین دوستان ما در راهنمایی و رانندگی در جریان کلیات این پروژه هستند. 

چرا پارک نرگس انتخاب نشد؟ 

در مورد اینکه چرا پارک نرگس در شمال اکباتان را به رغم وجود فضای کافی، به عنوان گزینه مناسب برای ساخت این مسیر انتخاب نکردیم باید بگویم که نگاه ما در این مقوله نقطه محور نبوده و به دنبال این هستیم تا دوچرخه سواری را در کلیت این محدوده نهادینه کنیم.

منتشر شده در شنبه 7 تير 1399       کد خبر : 10064
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح