چیلر بلوک A1 سوخت/ تلاش برای خرید قطعات از بلوکهای همسایه

چیلر بلوک A1 سوخت/ تلاش برای خرید قطعات از بلوکهای همسایه

درخواست و به نوعی آرزوی کانال تلگرامی بلوک A1 اکباتان وقتی حدود دو ماه پیش نوشته بود:« پدربزرگ پير و صبور بلوك در حال  تعمير و سرويس است. دعا كنيم اين تابستان در كنار ما دوام بياورد.» محقق نشد چون حالا دیگر الکتروموتور چیلر این بلوک سوخته است.

به گزارش «4 اکباتان»، چیلر بلوک A1 همانطور که بسیاری در این بلوک پیش بینی می کردند در ابتدای تابستان از کار افتاد و حالا هیئت مدیره سخت در تکاپو است تا به هر شکل ممکن تجهیزات معیوب را بازسازی و مجدد به مدار تهویه بازگرداند.

در همین زمینه پیشنهاداتی برای خرید و جایگزینی برخی تجهیزات به بلوکهای همسایه که چیلر جدید تهیه کرده اند و چیلر قدیمی آنها «هم نام» مدل موجود در A1 می باشد ارائه شده که هنوز موافقتی با این درخواست صورت نگرفته است.  

گفتنی است دلیل عدم موافقت با درخواست ارائه شده تمایل صاحبان چیلرهای مورد اشاره، برای فروش «یک باره» چیلرهای قدیمی آنهم به شیوه مزایده و مقرون به صرفه نبودن فروش قطعه توسط صاحبان آنها می باشد. سیاستی که قطعا سود بیشتری را نصیب دارندگان کالای مورد اشاره خواهد کرد. 

حکایت خرید و جایگزینی چیلر در بلوک A1 تقریبا داستان مفصلی است. از چیلری که در دهه 80 به مبلغ 120 میلیون تومان خریداری اما عملا به دلیل کمبود ظرفیت به کار بلوک نیامد تا تصمیم هیئت مدیره برای خرید چیلر وارداتیِ به قیمت رسیده که در یکی از «گمرکات» کشور وجود داشت اما در نهایت به دلیل عدم همراهی ساکنین در پرداخت سهم تعیین شده به نتیجه نرسید، همگی بخشهایی از حکایت مورد اشاره در این بلوک است. 

منتشر شده در شنبه 21 تير 1399       کد خبر : 10103
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح