دوره کارآموزی خانم شهردار به سر رسید؛ معارفه شهردار جدید ناحیه ۶

دوره‌ی کارآموزی خانم شهردار به سر رسید؛ معارفه‌ی شهردار جدید ناحیه ۶

شهردار جدید ناحیه ۶ منطقه ۵ تهران، روز پنج‌شنبه ۲۵ دی‌ماه جایگزین خانم شهردار شد تا ۱۴ ماه خطا و آزمون، و کسب تجربه‌ی سمانه عبدالهی (در شهرک اکباتان، کوی بیمه و سایر نواحی ناحیه ۶) به پایان برسد.

شهرک اکباتان. شهردار اکباتان

بنا بر اعلام رسمی «روابط عمومی شهرداری منطقه پنج» صبح روز پنج‌شنبه مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید برگزار گردید. در این مراسم حکم محمود کلهری شهردار تازه منصوب شده‌ی منطقه ۵ ابلاغ و مرتضی مرادی جایگزین سمانه عبدالهی شد.

سایت خبری 4اکباتان ضمن تبریک به آقای مرتضی مرادی شهردار جدید ناحیه، برای ایشان آرزوی موفقیت دارد. امیدواریم حضور این فردِ باتجربه، موجبات تحولات مثبت و سازنده‌ی ریشه‌ای در شهرداری ناحیه ۶ را مهیا سازد.

وقتی برای کسب اطلاعات درباره‌ی سوابق و عملکرد شهردار جدید به جستجوی اینترنتی متوسل شدیم، با فردی خوش‌رو، با اخلاق و پاسخ‌گو مواجه شدیم. کافی‌ست سری به کانال آپارات روابط عمومی منطقه ۱۷ شهرداری بزنید (اینجا کلیک کنید)، تا گوشه‌ای از شیوه‌ی تعامل و پاسخ‌گویی مرتضی مرادی را مشاهده کنید. از تبریک نوروز و ارائه‌ی گزارش و توضیحات درباره برنامه‌های آتی گرفته، تا دعوت از معتمدین و دلسوزان محله‌ها برای اعلام نظر و مشورت‌دهی به شهرداری؛ همه‌ی اینها ما را به مرتضی مرادی و شیوه‌ی مدیریت، تعامل و عملکرد وی و به آینده‌ی شهرداری ناحیه ۶ خوش‌بین ساخت.

طی ۱۴ ماه تصدی سمت شهرداری سمانه عبدالهی (آغاز بکار از ۱۹ آبان ۱۳۹۸)، آرزو به دل ماندیم که ایشان حتی یک‌بار گزارشی از عملکردشان ارائه کنند (http://4ekbatan.ir/pages-9911.html).

بررسی مفصل کارنامه‌ی کاری و عملکرد شهردار سابق را به فرصتی بهتر واگذار می‌کنیم؛ اما در ادامه به گوشه‌ای از تصمیمات و اقدامات وی که موجبات نارضایتی اهالی محترم شهرک اکباتان را فراهم نمود اشاره می‌کنیم:

  • احداث «مسیر دوچرخه ‌سواری» بدون برنامه‌ریزی و محاسبات اولیه، بدون نیازسنجی میدانی و مشورت با اهالی و آگاهان شهرک اکباتان، فقط و فقط بر اساس یک دستور فورس‌ماژور و به دور از کارشناسی

  • عدم تعامل و مشورت با ساکنین، معتمدین، فعالان و دلسوزان اکباتانی که سابقه‌ی سکونت و مدیریت چند دهه‌ای در شهرک اکباتان را دارند و بیش از هر کسی به مشکلات شهرک اکباتان آگاهی داشته، راهکارهای مفیدی در این راستا در نظر دارند.

  • حفر جوی آب در منطقه‌ای که تماما دارای چاه‌های جذبی بوده و حتی ۱ جوی آب در آن تعبیه نشده و نیازی نبوده است.

  • نداشتن تعامل سازنده با اصحاب رسانه

  • عدم رسیدگی به فضای سبز در حال تخریب و نابودی شهرک اکباتان

  • عدم ارائه‌ی گزارش کار مستمر و دوره‌ای به اذهان عمومی و اهالی محترم ناحیه ۶

و موارد بی‌شماری که اگر عمری باقی باشد، در آینده‌ی نزدیک به آنها خواهیم پرداخت.

شهرداری اکباتان. شهردار جدید اکباتان

لازم بذکر است شهردار جدید منطقه ۵ که در تاریخ ۱۵ مهرماه ۱۳۹۹ معارفه گردید، پیش از تصدی این سمت، در شهرداری منطقه ۱۷ بعنوان شهردار منطقه مشغول خدمت بود و مرتضی مرادی نیز در همان زمان سمتِ شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۷ را برعهده داشت. لذا بنظر می‌رسد این دو مدیر، سابقه‌ی همکاری و فعالیت مثبتی با یکدیگر دارند. امید است این شناخت، به هماهنگی بیشتر، برنامه‌ریزی و تصمیمات بهتر، و آینده‌ای نیک، مشتمل بر تحولات مثبت و سازنده در سطح ناحیه ۶ و شهرک اکباتان منتهی گردد.

منتشر شده در دوشنبه 29 دي 1399       کد خبر : 10133
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح