به اندیشه‌ای نو می‌اندیشم

«بهمن کبیری پرویزی» نامزد ششمین دوره شورای شهر اندیشه با شعار به اندیشه‌ای نو می‌اندیشم از شهروندان شهر اندیشه دعوت کرد در انتخابات حضوری فعال و گسترده داشته باشند.
به گزارش سایت خبری تحلیلی 4 اکباتان، «بهمن کبیری پرویزی» کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اندیشه با تبریک میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، از برنامه‌های عملی خود در شورای شهر سخن گفت.
بهمن کبیری پرویزی, شورای شهر اندیشه
پرویزی تصریح کرد در صورت اعتماد شهروندان و ورود به شورای شهر اندیشه برنامه‌های زیر را در دستور کار قرار خواهد داد؛
شفاف سازی و اطلاع‌رسانی مصوبات شورای شهر
برگزاری جلسات با حضور ساکنان محلات بدون واسطه
مناسب‌سازی‌های لازم در راستای تسهیل زندگی شهری معلولین
افزایش فضای سبز به ویژه کاشت هرچه بیشتر درختان
ترمیم و بهبود آسفالت معابر
بهینه سازی محیط بوستان‌‌های شهر از نظر فرهنگی
ایجاد هرچه بیشتر میادین میوه و تره‌بار زیر نظر شهرداری
تلاش برای راه اندازی خط مترو و قطار بین شهری و ایجاد اتوبوسرانی درون شهری
یافتن راهکارهای مناسب برای موضوع سگ‌های بدون صاحب و بی‌خانمان
برگزاری جلسات منظم با مدیران مجتمع‌های مسکونی
وی در ادامه راه‌اندازی سینمای روباز و راه‌اندازی هرچه بیشتر اماکن مخصوص بانوان را از جمله برنامه‌های خود برشمرد و با تاکید بر بهره‌مندی از انرژی‌های نو [خورشیدی و بادی] بر ضرورت تبدیل اندیشه به شهری مدرن و هوشمند با تقویت زیرساخت‌های دیجیتال و تشویق مردم به استفاده بیشتر از فناوری‌های نوین تأکید کرد.
«بهمن کبیری پرویزی» ایجاد درآمدهای پایدار از طریق تشکیل ستاد جذب سرمایه گذاران، استفاده از دانش و تجربه‌ی خردمندان، صاحب نظران و نخبگان در حوزه‌های مختلف و ایجاد نشاط اجتماعی را از اولویت‌های خود برشمرد.
کاندیدای شورای اسلامی اندیشه، از جمله اهداف اصلی‌اش برای کاندید شدن را ایجاد شرایط مناسب‌تر برای بانوان عنوان می‌کند و در این باره چنین می‌گوید: «بانوان دارای ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل زیادی هستند که در صورت ایجاد زیرساخت‌های مناسب می‌توان میدان را برای ظهور شایستگی و ظرفیت‌های آنان مهیا نمود تا استعداد و توان این بخش بزرگ جامعه به نحو احسن شکوفا شود.»
نامزد انتخابات شورای شهر اندیشه، حمایت از کارآفرینان و توسعه مشاغل خانگی و اشتغال را از مهم‌ترین برنامه‌های خود برشمرد و تاکید کرد: برای بهبود سیمای شهر، تقویت تشکل‌های مردم نهاد فرهنگی و اجتماعی، و ترویج فرهنگ پاسخگویی مدیران شهری هم برنامه‌هایی دارد که به مرور به آگاهی شهروندان اندیشه خواهد رساند.
وی تصریح کرد: حفظ کرامت انسانی در مراجعه شهروندان به شورای شهر را یک اصل مهم تلقی می‌کند که باید با قدرت مورد توجه بسیار قرار گیرد.
کبیری پرویزی با تاکید بر لزوم توجه به جوانان و اوقات فراغت آنان و بحث توانمند سازی و اشتغال آنها اظهار داشت: برای این منظور برنامه‌هایی دارم که امیدوارم بتوانم آنها را عملیاتی کرده، به عرصه‌ی ظهور برسانم.
ارتقاء سطح زندگی بازنشستگان تأمین اجتماعی از طریق تشکیل شرکت‌های تعاونی با سرمایه اندک، تشکیل صندوق‌های قرض‌الحسنه خانوادگی و کوچک، حمایت از نویسندگان و مترجمین از جمله دغدغه‌های «بهمن کبیری پرویزی» است، که به نوعی برای او که چندین کتاب ترجمه و تالیف کرده، یک مطالبه و دغدغه صنفی هم بشمار می‌رود.
شایان ذکر است بهمن کبیری پرویزی، نامزد ششمین دوره انتخابات شورای شهر اندیشه، مؤسس گروه جهادی عیاران است که حرکت‌‌های جهادی بسیاری را در کمک به نیازمندان هدایت و راهبری کرده است. وی تا کنون سه/۳ صندوق قرض‌الحسنه‌ی  خانوادگی را طراحی و فعال کرده است. تأمین هزینه بیماران، تأمین جهیزیه و تأمین بسته‌های غذایی از جمله اقدامات گروه جهادی عیاران است که بیش از بیست سال سابقه فعالیت دارد.
«بهمن کبیری پرویزی» بر این باور است که کمک به محرومین مهم‌تر از انتشار و پخش تراکت و یا ارسال پیامک است؛ در همین راستا این کاندیدا هزینه تبلیغاتی خود را تماماً صرف کمک به حرکت‌های جهادی در منطقه کرده است.
منتشر شده در جمعه 29 مرداد 1400       کد خبر : 10166
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح