نمایشگاه نقاشی هنرمند اکباتانی در استانبول ترکیه

نمایشگاه نقاشی هنرمند اکباتانی در استانبول ترکیه

مهران یوسفی که به عنوان یکی از باسابقه ترین هنرمندان شهرک اکباتان شناخته می شود قرار است طی ماههای آینده نمایشگاهی از آثار خود را در استانبول ترکیه برگزار کند.

طبق اعلام روابط عمومی آموزشگاه هنرهای تجسمی ققنوس: این نمایشگاه در دی ماه سال جاری به مدت یک هفته در شهر استانبول ترکیه برپا خواهد بود و در آن حدود 50 اثر از مهران یوسفی به نمایش درخواهد آمد.

در این نمایشگاه قرار است آثار مهران یوسفی در زمینه های آبرنگ، گواش و آکرولیک مورد استفاده قرار گیرد.

هنرمند صاحب نام اکباتانی که سابقه ای بیش از 20 سال را در پرورش هنرجویان اکباتانی دارا می باشد در سال جاری پیشنهادات مختلفی برای برگزاری نمایشگاههای خارجی داشته است که در نخستین گام ترکیه را برای این منظور انتخاب کرده و به نظر می رسد بعد مصافت در این تصمیم گیری تأثیر گذار بوده است.

شنیده ها حکایت از این دارد که صاحب گالری طرف قرار داد در ترکیه تمایل به برگزاری دو هفته ای این نمایشگاه داشته است اما هنرمند ایرانی تنها با یک هفته موافقت کرده است.

سال گذشته و در زمان مدیریت سابق خانه فرهنگ آیه اکباتان مراسمی به منظور تجلیل از مهران یوسفی با عنوان «بیستمین سالگرد فعالیت هنری در شهرک اکباتان» برگزار شد که با استقبال گسترده شاگردان وی مواجه شد. استقبال شاگردان از این مراسم به حدی بود که 15 دقیقه قبل از شروع مراسم تمام ظرفیت سالن آیه پر بود. 

منتشر شده در چهارشنبه 24 شهريور 1395       کد خبر : 4869
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح