تبلیغات میلیاردی برای فست فود اکباتانی/ چطور ممکن است؟

تبلیغات میلیاردی برای فست فود اکباتانی/ چطور ممکن است؟

کافی است یک چرخی در بین کسبه و اهالی تجاری شهرک اکباتان بزنید و وضعیت دخل و خرج آنها را جویا شوید.

کافی است پیک های تبلیغاتی اکباتان از واحدهای صنفی درخواست آگهی یا وجه آگهی چاپ شده را مطالبه کنند و ...

در مقابل همه این درخواست ها دلخوری هایی از وضعیت کسب و کار در اکباتان سر باز می کنند، اما در همین شرایط هستند افرادی که ترجیح دهند در آبهای خروشان هم شیرجه بزنند و هم بر خلاف جریان آب شنا کنند.

به گزارش سایت خبری اکباتان، طی 3 هفته گذشته به صورت مداوم تیزهای تبلیغاتی «فست فود آریو» از شبکه های مختلف تلویزیون پخش می شوند و اولین سوالی که به ذهن بیننده می رسد این است که «اینا مگه چقدر درمیارن؟»

در همین رابطه بررسی های خیلی پیش پا افتاده نشان می دهد که طی یک هفته گذشته حداقل 5 مرتبه آنهم در ساعات پر بیننده تلویزیون و پخش برنامه هایی همچون «به خانه برمی گردیم» فیلم تبلیغاتی رستوران آریو پخش شده و اتفاقا موج درخواست های اعطای نمایندگی این برند نیز به دفتر مرکزی آن در شهرک اکباتان واصل شده است.

این موج تبلیغاتی صورت گرفته در شرایطی به انجام می رسد که خبرهایی از حال و روز ناخوش برخی فست فودها در جغرافیای اکباتان و بیمه به گوش می رسد به طوریکه یکی از فست فودهای نام آشنا بعد از گذشت یکسال هنوز مبلغ 700 هزار تومان قراداد تبلیغاتی خود را به یکی از نشریات تبلیغاتی پرداخت نکرده است.

شنیدهای غیر رسمی از برخی فعالان بازار تبلیغات که در زمینه ساخت و پخش تیزرهای تلویزیونی فعال هستند حکایت از آن دارد که عددی در حدود 1 میلیارد و یکصد میلیون تومان صرف ساخت و پخش تیزرهای تبلیغاتی رستوران مورد اشاره شده است. موضوعی که وقتی صحت آن را از امیر عباس کریمی مالک برند «آریو» جویا می شویم بدون تکذیب جدی و تنها با خنده ای خاص می گوید: «بعدا صحبت می کنیم»    

به هر صورت به نظر می رسد کاسبی در شرایط امروز قوانین نانوشته ی مختص به خود را دارا می باشد و تنها افرادی می توانند از پس فراز و فرود آن بربیایند که قواعد این بازی را بلد باشند.   شاید بی جهت نباشد که طی یکسال گذشته رستوران آریو در اکباتان تبدیل به یک رستوران زنجیره ای در شهرهای اهواز، تبریز و ... شده است.  

منتشر شده در دوشنبه 14 اسفند 1396       کد خبر : 7723
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح