ساخت و ساز جدید در بیمارستان صارم شایعه است

 ساخت و ساز جدید در بیمارستان صارم شایعه است

طی روزهای گذشته هیئت مدیره مرکزی اکباتان در نامه ای به دکتر ابوطالب صارمی نسبت به چرایی آغاز ساخت و ساز در این بیمارستان انتقاد کرده بود، موضوعی که شب گذشته مشخص شد از بیخ و بن شایعه بوده است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، هوشنگ هموطن شورایار شهرک اکباتان در توضیح بیشتر این خبر به 4 اکباتان گفت: مدتها است که نخاله های ساختمانی در حیاط شرقی بیمارستان صارم وجود دارد و از چندی پیش مدیریت این مجموعه تصمیم گرفت بنا به خواست بلوکهای همسایه با تخلیه نخاله ها و مسطح کردن زمین امکان پارک خودرو را برای کارکنان خود فراهم سازد تا فضای پارکینگی بیشتری در مقابل بلوکهای B4 و A5 برای ساکنین وجود داشته باشد. اما متأسفانه تنها بردن 2 کامیون نخاله برخی از دوستان ما را در اکباتان به این فکر انداخته که بیمارستان صارم مشغول ساخت و ساز جدید شده است که واقعا جای تأسف دارد. دوستان هیئت مدیره مرکزی اگر قدری بر روی این موضوع تأمل می کردند متوجه می شدند که تنها خاکبرداری برای آغاز ساخت و ساز جدید در بیمارستان حدود 3 ماه به طول می انجامد چه برسد به سایر مراحل.

اما از طرف دیگر محمد اسدالهی شهردار ناحیه 6 نیز ضمن تکذیب این موضوع اذعان کرد: مگر می شود همینجوری یک شبه ساخت و ساز بیمارستان صارم آغاز شود؟ مگر صارم یک زیر پله یا زیر زمین است که ما متوجه نشویم؟ باید خدمت همه عرض کنم که روند اخذ مجوز ساخت و ساز کاملا آنلاین و شفاف می باشد و به محض دریافت آن همه به راحتی متوجه می شوند پس ساخت و ساز یکباره و بدون مجوز به هیچوجه صحت ندارد.

شهردار ناحیه 6 در خاتمه خواستار این شد که انرژی ها و تلاش های موجود در جهت رفع مشکلات واقعی اکباتان و به طور کلی ناحیه 6 مصروف و از پرداختن به شایعاتی از این دست پرهیز شود.

گفتنی نامه هیئت مدیره مرکزی اکباتان دومین نامه ی این مجموعه طی 6 ماه گذشته به مالک و موسس بیمارستان صارم ارسال شده است که در مورد اول هنوز پس از گذشت مدت زمان اعلامی پاسخی از طرف دکتر صارمی داده نشده و احتمالا نامه دوم نیز به سرنوشت اولی منتهی خواهد شد.

نامه مورد اشاره علاوه بر دکتر صارمی، برای سید محسن اسدی شهردار منطقه 5 نیز ارسال شده است. 

منتشر شده در شنبه 19 اسفند 1396       کد خبر : 7744
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح