کارمند اکباتانی بیمارستان صارم: پارکینگ ظاهر قضیه است!

کارمند اکباتانی بیمارستان صارم: پارکینگ ظاهر قضیه است!

پس از اینکه در ابتدای هفته جاری 4 اکباتان به نقل از هوشنگ هموطن شورایار اکباتانی اعلام کرد که بیمارستان صارم در حال ساخت پارکینگ در زمین ضلع شرقی خود می باشد، یکی از کارکنان این بیمارستان که اتفاقا خود در شهرک اکباتان سکونت دارد طی تماسی صحبت هایی را مطرح کرد که «بدون تأیید یا رد آن» و تنها به منظور بررسی بیشتر به بیان آن پرداخته ایم.

به گزارش سایت خبری اکباتان، فرد تماس گیرنده با بیان اینکه خود سالها ساکن اکباتان است و شاهد است که رفت و آمدهای بیماران از سرتاسر کشور چه تأثیری در وضعیت تردد همسایگان داشته، ادامه داد: در ضلع غربی بیمارستان یک پارکینگ مسقف وجود دارد که به پارکینگ پزشکان معروف است. این پارکینگ دیوار به دیوار یک مجموعه ورزشی است که سالها است بدون استفاده رها شده. از مدتها پیش بحث جا به جایی این پارکینگ مطرح بود چون حتی در پی بارش برف چند وقت پیش سقف آن نیز ریزش کرد.

کارمند بیمارستان صارم در ادامه افزود: هدف از ساخت پارکینگ در ضلع غربی فقط جا به جایی پارکینگ پزشکان است تا زمین آن برای کاربری های درمانی «جدید» استفاده شود. زمین فعلی درضلع شرقی در معرض دید بلوکهای همسایه و بالاخص B4 قرار دارد و امکان ساخت و ساز در جهت توسعه بیمارستان مهیا نیست چون با اعتراض ساکنین مواجه می شود. اما در زمین غربی که تقریبا پشت بیمارستان قرار گرفته می توان بخش های درمانی جدید را ایجاد کرد بدون اینکه کسی متوجه این موضوع شود. حتی اگر آنجا خاکبرداری هم صورت بگیرد بازهم توجه خاصی از کسی جلب نمی کند.

فرد تماس گیرنده در توضیح دلایل بیشتر خود نیز گفت: اخیرا شنیده ام که یک دستگاه رادیوتراپی برای بیمارستان خریداری شده است و از آنجاییکه ما در داخل، فضای خاصی برای بکارگیری آن نداریم احتمال بهره برداری از آن در زمین مورد اشاره کاملا متحمل است.

همانطور که اشاره شد 4 اکباتان در ابتدای هفته جاری و به نقل از هوشنگ هموطن شورایار شهرک اکباتان ساخت و سازهای صورت گرفته در بیمارستان صارم را تنها با هدف ساخت پارکینگ اعلام کرده بود اما حالا و بر اساس رسالت رسانه ای صحبتهای کارمند اکباتانی بیمارستان صارم منتشر می شود تا مدیران محلی با بررسی های بیشتر حقایق ماجرا را مشخص کنند.

طی سالهای اخیر توقف خودروهای بیماران و کارمندان بیمارستان صارم در اطراف این مجموعه درمانی، عملا شرایط سختی را برای همسایگان آن در بحث جای پارک اتومبیل ایجاد کرده و به همین دلیل به محض اعلام ساخت پارکینگ موجی از استقبال از این موضوع صورت گرفت که البته حالا باید مشخص شود که واقعا هدف پارکینگ بوده یا ...

به هر حال آماده انعکاس پاسخ مدیران بیمارستان صارم در موضوع مورد اشاره هستیم و امیدواریم که شفاف سازی را در دستور کار قرار دهند.   

منتشر شده در چهارشنبه 23 اسفند 1396       کد خبر : 7756
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح