رئیس بیمارستان صارم لطفا «خودش» پاسخگو باشد

رئیس بیمارستان صارم لطفا «خودش» پاسخگو باشد

بعد از اینکه در روزهای پایانی هفته گذشته مطلبی به نقل از یکی از کارمندان بیمارستان صارم که در شهرک اکباتان ساکن است منتشر شد، هوشنگ هموطن شورایار اکباتانی طی تماسی اعلام کرد که ساخت و ساز اخیر تنها در راستای خواست مردم برای ایجاد پارکینگ در داخل بیمارستان است و هیچ برنامه ی دیگری قرار نیست آنجا اجرا شود.

به گزارش سایت خبری اکباتان پس از این تماس چند سوال یا ابهام در این خصوص وجود دارد که در ادامه تک تک آنها درج شده و شاید بهتر باشد نفر اصلی بیمارستان صارم یعنی دکتر ابوطالب صارمی در رابطه با آنها پاسخگو باشد.

آقای دکتر شما واقعا موافق ساخت پارکینگ هستید؟

رفتار شناسی ابوطالب صارمی (مالک و موسس بیمارستان) در گذشته نشان می دهد که وی هیچگاه علاقه ای برای پاسخگویی مستقیم ندارد و همیشه یک نفر «دیگر» به جای او پاسخگو است. صارمی همیشه ترجیح می دهد افراد غیر به جای او حرف بزنند تا در صورت بروز اشتباهات احتمالی به راحتی بتواند داستان را جمع و جور کند. 

اما این بار قضیه کمی فرق می کند چون روایت های متعددی از وی وجود دارد که او هیچگاه تمایلی به ساخت پارکینگ در ضلع شرقی بیمارستان صارم نداشته و بنا بر همین روایات به صراحت گفته (نقل به مضمون): اگر اونجا را پارکینگ کنیم دیگر نمی توانیم فاز 2 را شروع کنیم».

به همین دلیل قطعا لازم است یکبار هم که شده خود صارمی پاسخ ابهامات موجود را بدهد یا حداقل نماینده رسمی خود را برای پاسخگویی بصورت مکتوب معرفی کند تا ضمن شفاف سازی لازم مشخص شود که واقعا هدف از ساخت پارکینگ چیست؟

شورایار اکباتانی دقیقا چه کاره است؟

از روزی که بحث ساخت و ساز در بیمارستان صارم آغاز شده است هوشنگ هموطن شورایار شهرک اکباتان یک تنه در مقام پاسخگویی به تمام پرسش ها و ابهامات برآمده است. آیا ایشان سخنگوی بیمارستان است؟

در این رابطه هموطن حتی در جلسه هیئت مدیره مرکزی اکباتان که چند شب پیش برگزار شده پاسخگوی عملکرد بیمارستان صارم بوده و کلا همه جا نقش «زبان» گویای صارم نشینان را ایفا می کند.   

بنا بر اعلام هموطن و به دلیل «اجرای درخواست مردم» وی روزی 2 تا 3 ساعت از وقتش را بدون دریافت ریالی مواجب در بیمارستان صارم و به منظور «نظارت» بر پروژه ساخت پارکینگ بیمارستان صارم می گذراند. موضوعی که شاید تا حدودی دور از ذهن باشد که شورایار اکباتانی خود آستین ها را بالا زده و بالاسر کارگر و ماشین آلات حضور پیدا کند.   

ساخت و سازهای گذشته چگونه صورت گرفته؟

در ضلع جنوبی بیمارستان (مقابل بلوک B4) و مقابل موتورخانه دقیقا همانجایی که منبع آب وجود داشته، نشانه هایی از خاکبرداری در زیر زمین وجود دارد تا احتمالا موتورخانه به داخل زمین منتقل شود. از طرفی سالن کنفرانس بزرگ در طبقه ی بالای بیمارستان که همگان شاهد بوده اند یک طبقه بوده، حالا به 2 طبقه افزایش یافته است. لطفا جناب آقای صارمی صریح بفرمایید این فعل و انفعالات صورت گرفته؟ و اگر صورت گرفته با مجوز بوده؟

در این رابطه لازم به توضیح است که جناب آقای هموطن که فعلا روزی 2، 3 ساعت در بیمارستان حضور دارند، با ذکر عبارت «این کارها در زمان حضور من صورت نگرفته» به صورت تلویحی انجام آنها را تأیید کرده اند اما بالاخره خود شما کاملتر می توانید توضیح بدهید.   

دستگاه رادیو تراپی برای کجا خریداری شده؟

اما مهمترین موضوع این است دستگاه رادیو تراپی که در حدود 8 میلیارد برای آن هزینه شده در کجا قرار است مورد استفاده واقع شود. البته بنا بر شنیده ها یکبار که قرار بود در جلوی درب بیمارستان و حوالی کیوسک نگهبانی مورد استفاده قرار گیرد اما قضیه به دلیل عدم دریافت برخی مجوزها منتفی شده است. حالا کجا قرار است از آن استفاده شود؟

جناب آقای دکتر صارمی قطعا خود شما بهتر از هر کس دیگری می دانید که رادیو تراپی به دلیل برخی ملاحظات باید در زیر زمین کار گذاشته شود. کدام فضا را برای این کار مدنظر دارید؟

بار ترافیکی بیمارستان، برنامه ای دارید؟

در این خصوص موضوع دیگر آنقدر واضح است که نیاز به توضیح جدیدی نیست. واقعا آقای دکتر برای بار ترافیکی حاصل از رفت و آمد بیماران به مجموعه درمانی شما آنهم در شرایطی که بخش جدیدی به ان اضافه شود چه تدابیری اندیشیده شده است؟ 

منتشر شده در شنبه 26 اسفند 1396       کد خبر : 7763
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح