نامه نگاری برای برکناری مدیر محله شهرک اکباتان

نامه نگاری برای برکناری مدیر محله شهرک اکباتان

دامنه اختلاف نظرهای مدیر محله شهرک اکباتان با بعضی اعضای شورایاری همچنان تداوم دارد و کار به جایی رسیده است که نامه نگاری برای جا به جایی «آقای مدیر» با یکی از اعضای شورای شهر تهران صورت گرفته است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، بیش از یکسال است که تلاشهای برخی اعضای شورایاری اکباتان برای برکناری مدیر محله ادامه دارد، از عدم امضای قرارداد پیمانکاران سرای محله اکباتان آنهم به مدت یکسال توسط دبیر شورایاری تا مجادله های کلامی و حتی فیزیکی تنها بخشی از روابط موجود را حکایت می کنند. روابطی که «فهم» چگونگی همکاری فیمابین مدیر محله و شورایاران اکباتانی را در چارچوب سرای محله اکباتان کاملا سخت و دشوار می نماید.   

اما در کنار همه این مشکلات حمایت های دامنه داری از جانب اعضای گروه امنای اکباتان (متشکل از شورایاران و نمایندگان نهادهای اجتماعی محلی) نسبت به مدیر محله وجود دارد و همین موضوع باعث شده است که تا به امروز «علی قربانی» بتواند کار خود را ادامه دهد که البته این تداوم حضور با نتایج کاملا ملموس و مشخص برای شهرک اکباتان همراه بوده است.

بر همین اساس روز گذشته یک فرد کاملا مطلع اطلاعاتی از نامه نگاری صورت گرفته توسط برخی شورایاران اکباتانی با یکی از اعضای شورای شهر تهران را بازگو نمود که خواسته اصلی این نامه جا به جایی و برکناری مدیر محله بوده است.

بر اساس نظر برخی شورایاران اکباتانی مدیر محله تخلفاتی را مرتکب شده و بر این اساس باید فرد جدیدی جایگزین وی شود اما در طرف مقابل اکثریت امنای شهرک اکباتان که بر اساس رأی آنها مدیر محله انتخاب می شود هیچگاه همنظر با گروه شورایاران نبوده و به همین دلیل حالا کار به نامه نگاری برای شورای شهر تهران رسیده است.

در این رابطه گفتنی است بر اساس آیین نامه امناء محلات شهر تهران اگر از جمع 13 نفری گروه امناء، 9 نفر رأی به برکناری مدیر یک محله بدهند فرد مورد نظر برکنار و شهرداری موظف است تا زمان معرفی نفر جدید، فردی را به عنوان سرپرست معرفی نماید. اما در خصوص شهرک اکباتان هیچگاه عدد مخالفین به حدنصاب 9 نفره نرسیده و به همین دلیل برخی متوسل به شیوه های دیگر شده اند.

در پایان بازخوانی این نکته خالی از لطف نیست که تا چند ماه دیگر زمان خاتمه دوره شورایاران و امناء فعلی محلات شهر تهران فرا می رسد و طبعا در مقطع فعلی دیگر کمی برای بعضی جا به جایی ها دیر شده باشد و بهتر است سیاست تشریح دستاوردهای 4 سال گذشته کمی بیشتر مدنظر واقع شود.

منتشر شده در يكشنبه 30 ارديبهشت 1397       کد خبر : 7943
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح