عدم همکاری راهور منطقه 5 در مورد معبر بلوک C2

عدم همکاری راهور منطقه 5 در مورد معبر بلوک C2

در حالیکه شهرداری ناحیه 6 پس از 8 سال استفاده غیر قانونی بلوک C2 از معبر عمومی انتهای بلوار شهید بوذری به عنوان پارکینگ اختصاصی موفق شده استحکامات این معبر را تخریب و محوطه آن را به فضای کلی شهرک اکباتان اضافه کند، حالا راهور منطقه ای ناجا آنطور که باید همکاری لازم را برای تداوم قانون مداری در این خصوص اعمال نمی کند.

به گزارش سایت خبری اکباتان، ماجرا از این قرار است که پس از چند مرحله تخریب استحکامات ایجاد شده توسط بلوک C2 (فنس، گلدانهای سیمانی، گلدانهای چوبی، طناب، میله) که همگی توسط عوامل میدانی شهرداری ناحیه و با حکم دادگاه صورت گرفت حالا اتومبیل هایی در مقابل ورودی این معبر به شکل ردیف پارک می شوند تا عملا ورود و خروج سایر ساکنین اکباتان به این محدوده را مسدود کنند آنهم در شرایطی که ورودی این معبر عملا محوطه عمومی به حساب می آید و هیچکس حق ندارد در مسیری که برای ورود و خروج همگان است مانعی ایجاد کند یا به عبارت خودماتی تر «وسط خیابان» پارک نماید.

اما مثل اینکه شهرک اکباتان همه چیزش باید با همه جا متفاوت باشد چون این نقض آشکار حقوق مردم رخ می دهد و کمترین واکنشی از طرف راهور منطقه ای ناجا رخ نمی دهد تا جلوی این بی قانونی گرفته شود. اما در سوی مقابل این بی تفاوتی اگر در فاز 2 و محوطه ی پیرامونی مگامال خودرویی در در کنار خیابان پارک نماید مطمئن باشید که ساعتی بیش نگذشته خودرو به پارکینگ هدایت می شود اما در این مورد خاص دریغ از حتی یک برگ جریمه!!

در این رابطه پیگری ها نشان می دهد که درخواست هایی از طرف شهرداری برای همکاری راهور منطقه 5 در این خصوص مطرح شده اما فعلا همکاری لازم در این خصوص صورت نمی گیرد.

شاید بد نباشد حالا که شهرداری خود را از قالب بی تفاوتی نسبت به یک سری مسائل خارج کرده و هزینه های اجرای قانون را به جان خریده ارکان مدیریتی اکباتان هم تعارف را کنار بگذارند و در مسائلی اینچنین همراهی کنند تا در دفعات آتی هم مدیران شهرداری ریسک پذیرش اجرای چنین مواردی پر تنشی را به جان بخرند.       

منتشر شده در دوشنبه 22 مرداد 1397       کد خبر : 8212
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح