صدور 3 مرتبه دستور توقف ساخت و ساز در بیمارستان صارم

صدور 3 مرتبه دستور توقف ساخت و ساز در بیمارستان صارم

تداوم فعالیت ساخت و ساز در بیمارستان صارم در شهرک اکباتان موضوعی است که نمی شود به راحتی از کنار آن گذر کرد چون از یک سو شهرداری معتقد است بیمارستان مجوز ساخت ندارد و از سوی دیگر عملیات اجرایی همچنان در حال انجام است.  

به گزارش سایت خبری اکباتان، همانطور که پیش از این نیز بارها اطلاع رسانی شده است روند ساخت زمین کناری بیمارستان صارم در شرایطی همچنان در حال پیگیری است که بارها به نقل از مدیران شهرداری و شورایاری اکباتان ساخت و ساز صورت گرفته بدون مجوز قانونی لقب گرفته اما اینکه چرا همچنان ادامه دارد، پرسشی است که یک منبع آگاه در شهرداری طی گفت و گو با خبرنگار 4 اکباتان اینگونه پاسخ داد: «اصلا اینگونه نیست که شهرداری نسبت به ساخت و ساز بیمارستان صارم بی تفاوت باشد و اتفاقا از طریق مراجع قضایی پیگیری تخلفات صورت گرفته هستیم».

این فرد در ادامه افزود: «پرونده بیمارستان صارم از طریق بخشهای حقوقی شهرداری در حال پیگیری است و تاکنون 3 مرتبه دستور قضایی مبنی بر توقف فعالیت عمرانی را در قطعه زمین مذکور دریافت که به محض دریافت هم اجرایی شده است اما متأسفانه دست اندرکاران بیمارستان همچنان روند قبلی را ادامه می دهند».    

این شخص در پاسخ به این پرسش که چرا اقدامات جدی تری برای برخورد با بیمارستان صورت نمی گیرد نیز گفت: «بالاخره باید توجه کنیم که آنجا بیمارستان است و با یک ساختمان نیمه کاره که در حال تخلف مأموران ما از راه می رسند تفاوت دارد. حتی مقام محترم قضایی هم در حین صدور دستور توقف فعالیت نکات ویژه ای را به سبب وجود محیط درمانی در جنب این زمین به ما گوشزد می کند که ما مجبور به تبعیت از آنها هستیم اما همسایگان بیمارستان صارم بدانند که شهرداری به جد پیگیر این موضوع است».

فرد مطلع در پاسخ به آخرین پرسش و اینکه آخرین اقدام حقوقی صورت گرفته در چه تاریخی بوده است هم گفت: 21 مرداد یعنی همین چند روز پیش برخی اوراق قضایی توسط عوامل انتظامی به این مجموعه ابلاغ شده است.   

آنطور که از گفته های بالا برمی آید شهرداری تا حدود بسیاری پیگیر موضوع بیمارستان صارم می باشد اما شاید بهتر باشد که برخی تلاشها برای جلوگیری از ساخت و ساز بدون مجوز موجود توسط تشکل های داخلی اکباتان همچون هیئت مدیره مرکزی و شورایاری صورت پذیرد تا کار به سرانجام متفاوت تری برسد.

اینکه در این مقطع هیئت مدیره مرکزی و شورایاری اکباتان یا پیگیر این موضوع نیستند و یا نسبت به پیگیری های صورت گرفته اطلاع رسانی نمی کنند سیاستی است که باید توسط اتخاذ کنندگان آن پاسخ داده شود.    

منتشر شده در پنجشنبه 25 مرداد 1397       کد خبر : 8217
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح