تجلیل رسمی سرای محله بیمه از خبرنگاران و فعالان رسانه ای

تجلیل رسمی سرای محله بیمه از خبرنگاران و فعالان رسانه ای

شورایاری کوی بیمه به رسم سالهای گذشته بخش مهمی از آخرین نشست شورایاری و امناء این محله را به تجلیل از خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه در محدوده ناحیه 6 منطقه 5 اختصاص داد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، پس از اینکه محمد اسدالهی شهردار ناحیه 6 به همت اداره اجتماعی تحت مدیریتش در صبح روز موسوم به خبرنگار با دعوت از فعالان رسانه ای در دفتر خود نسبت به تجلیل فعالان رسانه ای اقدام نمود، اعضای شورایاری و امناء کوی بیمه نیز دومین مراسم تجلیل از خبرنگاران را در شبی که تدارک آن از حدود یک ماه پیش از آن دیده شده بود برگزار کردند.

در این نشست که حضور حجت صارمی برادر شهید محمود صارمی (خبرنگار و مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در مزارشریف افغانستان که اتفاقا روز خبرنگار به مناسبت شهادت وی نامگذاری شده است) زینت بخش مراسم بود، در ابتدا گزارشی تصویری و  مبسوط از روند فعالیت 5 ماه گذشته سرای محله کوی بیمه برای حاضرین پخش شد.

در این گزارش که با دقت خاص مدیر محله کوی بیمه تهیه شده بود نقاط مثبت و البته تعجب برانگیزی وجود داشت که در مقطعی از زمان پخش، دامنه طرح برخی موارد به بحث رو در رو میان حاضرین کشیده شد و آن چیزی نبود جز ارائه امکانات مادی و معنوی سرای محله بیمه به برخی نهادهای فرهنگی فعال در شهرک اکباتان همچون مدارس و هیئت های مذهبی!

در گزارش به تصویر درآمده که در حضور نماینده شهرداری ناحیه 6 برای حاضرین پخش شد (و طبعا اگر مطلبی خلاف واقع در آن وجود داشت باید توسط این شخص اعلام می گردید) به صراحت عنوان گردید که نه تنها برخی برنامه های فرهنگی و اجتماعی در مدارس و زمین های ورزشی اکباتان توسط سرای محله بیمه اجرا شده است بلکه تعدادی از هیئت های مذهبی اکباتان نیز از امکانات بیمه ای ها برای فعالیت خود استفاده می کنند. موضوعی که در نگاه کلی محل ایراد و اشکال نباشد اما اینکه چطور شورایاری و امناء بیمه می توانند از نهادهای فرهنگی اکباتان حمایت کنند اما شورایاری اکباتان نسبت به انجام این کار مبادرت نمی ورزد خود سوال مهمی می باشد!؟

به هر حال شب تجلیل از خبرنگاران در سرای محله کوی بیمه با اهداء لوح یادبود و جوایز نفیس تهیه شده به پایان رسید تا یکبار دیگر بیمه ای ها نشان دهند که همانند 3 سال و اندی گذشته قواعد «حضور اجتماعی مثبت» را خوب بلد هستند و بی خود نیست که بین 29 سرای محله در منطقه 5، کوی بیمه عنوان نخست را با اختلاف فاحش به خود اختصاص داده است. 

منتشر شده در پنجشنبه 25 مرداد 1397       کد خبر : 8220
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح