فست فود برند اکباتان در انبار جنس داشت، منو را افزایش نداد

فست فود برند اکباتان در انبار جنس داشت، منو را افزایش نداد

با افزایش شدید هزینه ها طی ماههای گذشته رستوران ها و فست فودهای شهرک اکباتان به ناچار و به منظور تأمین هزینه های خود اقدام به افزایش اعداد درج شده بر روی منوی محصولات نمودند اما در این شرایط «آریو» که در حال حاضر مهمترین برند فست فود محدوده محسوب می شود با مقاومت هنوز قیمت غذاهای خود را افزایش نداده است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، امیر عباس کریمی مالک و بنیانگذار فست فود آریو که در حال حاضر علاوه بر اکباتان در شهرهای کرج، اهواز، تبریز و اصفهان نیز دارای شعبه است در خصوص چرایی عدم افزایش قیمتها آنهم در شرایطی که برخی غذاخوری های اکباتان به صراحت بر روی درب ورودی خود نوشته اند تمام غذاها .... تومان گران شده است، گفت: عدم افزایش قیمت های ما به 2 عامل بر می گردد اول اینکه ما به عنوان یک برند که چند شعبه داریم همیشه مواد اولیه خود را برای مدتی خریداری در انبار نگه می داریم. درست است که این مواد در حال حاضر حداقل 30 درصد گرانتر شده اند اما دلیل نمی شود وقتی آنها را ارزان خریده ایم و سود منطقی هم برای فروش آنها می گیریم در این شرایط با قیمت بیشتری عرضه کنیم. البته اگر مواد ما تمام شود و مجبور به خرید جدید بشویم حتما غذاها را با قیمت جدید عرضه می کنیم اما فعلا انبارهای ما جنس دارد. مورد دوم هم این است که غذا خوردن در جامعه ما نوعی تفریح محسوب می شود پس در این شرایط که هر روز مدام خبرهای بد می شنویم نخواستیم بر روی این تفریح حداقلی مردم تأثیر منفی بگذاریم.  

 

کریمی همچنین با اصرار صورت گرفته برای پاسخ به اینکه شنیده می شود برخی همکاران شما در اکباتان در وضعیت فعلی قدری از کیفیت غذاهای خود کم کرده اند نیز گفت: به عنوان یک رستوران دار حرفه ای که حتی در این شرایط هم به دنبال افتتاح شعبات جدید هستیم اصلا دوست ندارم راجع به کار بقیه اظهار نظر کنم و تمام تمرکز خود را به کسب و کار خودم معطوف می کنم اما بالاخره در هر صنفی همه جور آدمی پیدا می شوند.

وی در توضیح افزایش قیمت های مواد اولیه صنف فست نیز اذعان کرد: باورش سخت است اما قیمت جعبه مرغ سوخاری در شرایطی که با چک مدت دار پنج ماهه 320 تومان خریداری می شد حالا به صورت نقدی به حدود 800 تومان رسیده است. وضعیت مرغ، پودر سوخاری و ... نیز بهتر از این نیست. واقعیت این است که طی ماههای گذشته و با افزایش قیمت دلار که البته بخش قابل توجهی از آن مربوط به عملکرد خود مردم برای صف کشیدن خرید ارز خارجی بود، هزینه ها جهش غیر قابل تصوری داشتند که طبعا این موضوع بر روی کاسبی مردم تأثیر گذار بوده است.   

مالک فست فود آریو در پایان در مورد استراتژی این روزهای برند تحت مدیریتش نیز پاسخ داد: اصلی که همیشه به آن اعتفاد دارم این است که کسب و کار همیشه سود نیست بلکه بعضی وقتها باید مشتریان را آنهم وفادارانشان را حفظ کرد. من و شرکا در این وانفسا سعی کردیم مشتریان خود را که سالها است با ما همراه بوده اند از دست ندهیم که خوشبختانه از دست هم نداده ایم. حالا اگر حاشیه سودمان نیز کم شده است مهم نیست چون بالاخره در بازار باید بالا و پایین را تجربه کرد.   

فست فود آریو که در بلوار اصلی شهرک اکباتان (بلوار شهید نفیسی) واقع است طی 2 سال گذشته جوائز متعددی از همایشها و سمینارهای بین المللی و داخلی را به سبب نوع ارائه خدمات و کیفیت محصولات خود دریافت کرده است. احتمالا مدیریت این مجموعه خوشحال از انتشار زود هنگام این موضوع نباشد اما شعبه دوم این برند در غرب تهران طی هفته های آتی در خیابان ستارخان نیز افتتاح خواهد شد.     

منتشر شده در شنبه 27 مرداد 1397       کد خبر : 8225
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح