استقبال از تخفیف و تقسیط خدمات دندانپزشکی در اکباتان

استقبال از تخفیف و تقسیط خدمات دندانپزشکی در اکباتان

طرح تخفیف و پرداخت اقساطی هزینه های درمانی دندانپزشکی که به صورت آزمایشی در یکی از بلوکهای شهرک اکباتان پیاده شده با استقبال ساکنین همراه شده است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، کلینیک دندانپزشکی «هیراد» چندی پیش با هدف کاهش فشار هزینه های دندانپزشکی و ترغیب هر چه بیشتر مردم برای اهمیت به سلامتی دهان و دندان اقدام به ارائه تخفیف و دریافت اقساطی خدمات دندانپزشکی در اکباتان نمود که حالا خبرهای بدست آمده حاکی از آن است که ساکنین بلوک 16 در فاز دو استقبال قابل توجهی از این حرکت داشته اند.

بر اساس اعلام مدیریت این کلینیک کلیه خدمات معاینه و مشاوره دهان و دندان بصورت رایگان و جرم گیری، بلیچینگ (سفید کردن دندانها) و دندانپزشکی اطفال با تخفیف حدود 30 درصدی همراه بوده و ایمپلنت و ارتودنسی نیز در قالب پرداخت اقساطی قرار گرفته است.

در این رابطه گفتنی است که متقاضیان استفاده از خدمات مذکور می بایست معرفی نامه های مکتوب از دفتر اجرایی بلوک خود دریافت کنند که طبق اعلام هیئت مدیره مدیره بلوک 16 در مرحله نخست اجرای این طرح مذکور تعداد قابل توجهی از ساکنین جهت دریافت معرفی نامه های مورد نیاز اقدام نموده اند.

به احتمال زیاد به زودی و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته اجرای این حرکت در گامهای بعدی به سایر بلوکهای شهرک اکباتان خواهد رسید تا تعداد نفرات بیشتری امکان استفاده از خدمات ارائه شده را داشته باشند.

کلینیک دندانپزشکی هیراد با مدیریت دکتر محمد حسین زاده با سابقه ای حدود 20 سال فعالیت در اکباتان، واقع در بلوار شهید نفیسی، روبری دبیرستان شهید عموئیان، ساختمان اداری آریو می باشد و مدیران بلوکها جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص موارد مورد اشاره می توانند با شماره تلفن 03 03 63 44 تماس حاصل نمایند.

طی ماههای اخیر تورم موجود در بازار مواد اولیه باعث افزایش قیمت خدمات دندانپزشکی در کشور شده و طبعا اجرای طرح هایی از این دست می تواند کمک حال مردم برای دریافت درمان مناسب در حوزه دندانپزشکی محسوب شود.

منتشر شده در جمعه 6 ارديبهشت 1398       کد خبر : 8393
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح