واکنشهای عجیب به خبر 4 اکباتان، از تهمت تا شیطنت!

واکنشهای عجیب به خبر 4 اکباتان، از تهمت تا شیطنت!

هفته گذشته وقتی خبر جلسه شورایاران و هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان با مدیران شرکت نگین (مجری مگامال) در 4 اکباتان منتشر شد (اینجا را بخوانید)، واکنشهای عجیب و قریبی در یکی از گروههای تلگرامی اکباتان صورت گرفت. در ادامه چند نمونه از این واکنشها در فضای مجازی با هدف انعکاس نظرات طیف های متعدد ساکنین همراه با پاسخهای تحریریه 4 اکباتان آمده است.

گفتنی است صحت خبر مذکور توسط 3 منبع کاملا معتبر تأیید و سپس فرآیند انتشار در سایت خبری شهرک اکباتان به انجام رسیده.

  • سلام آیا  کسی میداند که این سایت خبری که تاکنون کاری جز تفرقه افکنی برای شهرک و مردم اکباتان نداشته از کجا تغذیه میشود ومکانش و دفترش کجاست؟ و چه سودی برای چه ارگانی دارد؟

پاسخ- اینکه شما به صورت سهو یا عمد نمی دانید که هر سایت خبری یک قسمت «ارتباط با ما» دارد که مشخصات آدرس، تلفن و ... در آن درج شده است را ما نباید پاسخگو باشیم. قطعا اگر به قسمت ارتباط با ما در 4 اکباتان تشریف ببرید موارد مدنظر شما موجود است. در ضمن اگر لطف بفرمایید موارد تفرقه افکنی را برای ما مکتوب ارسال کنید بسیار سپاسگذار خواهیم بود.

در ضمن تشکر از اینکه روی این موضوع صحه گذاشتید که 4 اکباتان هیچ سودی برای هیچ ارگانی ندارد و تنها به رسالت رسانه ای خود می پردازد.

  • این خبر جهت اطلاع از انچه که در اکباتان می گذرد درج شد صحت و سقم خبر بعدا با توضیحات شورایاری معلوم خواهد شد. فعلا که شوربختانه این سایت تنها سایتی است که از این جلسات باخبر است و به زعم خود اخبار را اطلاع رسانی می کند به نظر می رسد بهترین راه پرسش از اعضاء محترم شورایاری است.

پاسخ-

  • شیطنت رسانه ای و لزوم تامل و فرق ماهوی مابین خبر رسانی و خبر سازی!

پاسخ- نظر شما محترم اما خبر و نتایج جلسه مذکور از جانب 3 منبع معتبر اعلام و تأیید شده است. حالا شما می توانید بپذیرید یا می توانید نوع دیگری برداشت کنید، اختیار با شما است. اما تجربه نشان داده 4 اکباتان بدون دلیل و مدرک مطلبی را منتشر نمی کند، لطفا اعتماد کنید.   

  • آقای هموطن مگر قبلااز خروجی جلسه اطلاع داشته اند که شرکت نکرده اند! خروجی راقبلا در اختیار ایشان گذارده‌اند! [در] نهادی که اسمش شورا یاری است تک روی مفهومی ندارد.

پاسخ آقای هوشنگ هموطن: بنده در طول 4 سال گذشته بیش از 10 بار در جلساتی شرکت کرده ام که یا با مدیران مگامال برگزار شده است یا موضوع جلسه بررسی عملکرد مگامال بوده است. در تمام جلساتی که با مدیران مگامال رو در رو داشته ایم برخی از عزیزان مدام گفته اند شما دزدید (خطاب به مدیران مگامال)، شما تصرف کرده اید، شما ما را گول زدید!

در تمام جلساتی هم که برای بررسی عملکرد این مجموعه داشته ایم از ابتدا تا انتها عزیزان به جای تصمیم برای گرفتن امتیاز از مگامال برای همسایگان، یک کلام روی حرف خود می ایستادند که باید مگامال را تحریم کنیم و در پی تخریب آن باشیم و حتی در تأیید صحبتهای خود به صراحت اعلام  می کردند که خودشان «حتی از فروشگاه هایپرمی هم خرید نمی کنند».

اینکه بنده اعلام کردم که در چنین جلساتی به دلایلی که ذکر کردم شرکت نمی کنم به خاطر تجربیات متعددی بود که پیش از این داشتم کما اینکه در پیگیری هایی که بعد از این جلسه از مدیران مگامال انجام دادم فهمیدم که همان داستان همیشگی مجدد تکرار شده است.

در پایان ضمن تأیید برگزاری جلسه مذکور به دوستان و عزیزان اعلام می کنم که پروژه مگامال طبق قراردادها و صورتجلسات موجود مابین شهرداری و شرکت نگین به صورت مشارکت ساخته شده است و در این راستا هم شورایاران وقت اکباتان درسال 85 صورتجلسه معروف را که یک سال تمام گفته می شد جعلی است امضاء کرده اند و هم برخی اعضای هیئت مدیره مرکزی در مراسم رونمایی و کلنگ زنی آن حضور داشته که تصاویر آن مراسم نیز موجود است.

باور کنید حالا در این شرایط که ترافیک امان ساکنین فاز 2 را بریده است مدام حمله به مگامال هیچ سودی ندارد و دیگر کار از کار گذشته است بهتر است بنشینیم و نه تنها مشکلاتمان را با مگامال حل و فصل کنیم بلکه از امکانات موجود در این مجموعه برای اهالی شهرک امتیازی را دریافت کنیم.    

منتشر شده در دوشنبه 30 مهر 1397       کد خبر : 8404
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح