مدیر کافی شاپ «خاص» اکباتان: 4 مرتبه اخطار گرفته ایم!

مدیر کافی شاپ «خاص» اکباتان: 4 مرتبه اخطار گرفته ایم!

هفته گذشته وقتی تعدادی از کافی شاپهای متخلف در شهرک اکباتان با حکم قانون تنبیهاتی همچون پلمب مکان صنفی را تجربه کردند، موارد استثنایی از کافی شاپها هم بودند که برخورد خیلی جدی با آنها صورت نگرفت تا شائبه وجود «ژن خوب» در میان صاحبان این اماکن در اکباتان ایجاد شود.

به گزارش سایت خبری اکباتان، روز گذشته صاحبان یکی از همین کافی شاپها که البته به دلیل مسائل صنفی ترجیح داد نامی از وی برده نشود در گفت و گویی کوتاه با خبرنگار «4 اکباتان» به برخی ابهام های موجود پاسخ داد.

وی در ابتدا در خصوص تخلفات کافی شاپ تحت مدیریتش گفت: «اولا که ما تخلفی نداشته ایم و در ثانی اگر هم مرتکب تخلفی شده ایم تذکرات مربوط به آن را دریافت کرده ایم و صورتجلسات آن نیز موجود است. ما هم به اندازه بقیه مورد تذکر و پیگیری عوامل اجرای قانون قرار گرفته و می گیریم و این را هم باید بگویم که خوشبختانه هیچ آشنایی در هیچکجا ندارم.»

مدیر کافی شاپ همچنین در واکنش به این موضوع که قبول دارید که جزو معدود کافی شاپهای اکباتانی هستید که برای بانوان هم قلیان ارائه می کنید، افزود: «یک موقعی کافی شاپی وجود دارد که مجوز ندارد و فقط برای خودش کار انجام می دهد اما یک زمانی فردی راههای قانونی را طی کرده است و مجوزهای قانونی را دریافت کرده، این دو مورد خیلی با هم تفاوت دارند. شما کار قانونی انجام بده و مراحل قانونی را هم طی کن قطعا قانون هم شما را حمایت می کند. باور کنید که بسیار بیشتر از جاهای دیگر مورد بازرسی قرار گرفته ایم»

مدیر کافی شاپ مذکور در ادامه و در پاسخ به اینکه «با صحبت های شما یعنی اینکه ارائه قلیان به بانوان دارای مجوز بوده است؟» گفت: «اصولا در هیچ کجای ایران قلیان دارای مجوز نمی باشد.»

وی در قسمت دوم همین سوال و اینکه اگر قلیان دارای مجوز نمی باشد پس چگونه به دفعات در کافی شاپ شما برای بانوان قلیان تدارک دیده شده است هم تنها به گفتن «ما کار غیر قانونی انجام نمی دهیم و مطیع قانون هستیم» بسنده کرد.  

در خاتمه مدیر کافی شاپ مورد نظر خاطر نشان کرد: «تا کنون مورد تذکرات بسیار واقع شده ایم و طی 4 مرتبه در تاریخهای گوناگون اخطارهایی را دریافت کرده ایم که صورتجلسات آنها نیز موجود است. حتی در یک مورد دکور ما به عنوان مصداق «تداخل صنفی» تشخیص داده شد و تذکر دادند که آن را جمع کنیم و به رغم هزینه بسیاری که برای آن صورت گرفته بود نسبت به جمع کردن آن اقدام کردیم. گردن ما در مقابل قانون از مو هم باریک تر است.»               

منتشر شده در دوشنبه 19 آذر 1397       کد خبر : 8555
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح