برگزاری جشن «ونگوک» برای کودکان اکباتانی

برگزاری جشن «ونگوک» برای کودکان اکباتانی

خانه طراحی کودک شهرک اکباتان از ابتدای تاسیس تا کنون در کنار آموزشهای هنری برای کودکان و در راستای اهداف تعریف شده برای گسترش هنر در دل جامعه ومردم ، اقدام به برگزاری ورکشاپ های هنری متعددی نموده است.

به گزارش سایت خبری اکباتان در همین رابطه و طبق اعلام آزیتا صفوی مدیریت خانه طراحی کودک قرار است «جشن ونگوک» ویژه کودکان در این موسسه برگزار شود. وی ضمن اعلام این خبر افزود: «ما در جشن ونگوگ و به بهانه ی سبک خاص این هنرمند بزرگ دور هم جمع خواهیم شد و تجربه های ونگوگ را تجربه خواهیم کرد. علاوه بر آن از زبان کودکان مروری بر زندگی و کارهایش خواهیم داشت و با ونگوگ های کوچک ملاقات خواهیم کرد.»

وی همچنین در رابطه با برنامه های خانه طراحی کودک در رابطه با تاریخ هنر جهان برای کودکان گفت: «سعی ما بر این است که مفاهیم تاریخ هنر را در قالب جشن برای کودکان بازگو کنیم و در چند ماه گذشته یکی از این سلسله برنامه ها جشنهای «امپرسیون و پیکاسو» که طی دو مرحله از سال گذشته آغاز شد.»

گفتنی است خانه طراحی کودک در تقویم سالیانه خود ورکشاپ های هنری متعدد را با همکاری خانواده ها و در مکانهای عمومی، سازمانها، موزه ها، طبیعت و جنگل ، مدارس و مراکز کودک و حتی در قالب جشنهای ملی برگزار می نماید که قطعا این تلاشها در رشد و گسترش مفاهیم هنر در ذهن کودکان تأثیر بسیار مثبتی خواهد داشت.

«جشن ونگوک» روز چهارشنبه 21 آذر ماه در محل موسسه خانه طراحی کودک واقع در اکباتان، فاز ۲، بلوک ۱۲، ورودی ۲، طبقه همکف برگزار خواهد شد.

والدین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۴۴۶۹۷۴۸۹ تماس حاصل نمایند.

منتشر شده در دوشنبه 19 آذر 1397       کد خبر : 8557
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح