مسیر اختصاصی مگامال هفته آینده افتتاح می شود

مسیر اختصاصی مگامال هفته آینده افتتاح می شود

بالاخره پروژه ی مسیر اختصاصی مگامال از اتوبان شهید ستاری که از زمان مدیران اسبق مگامال در شهرک اکباتان آغاز شده بود با حدود یک سال و نیم تأخیر در مرحله افتتاح و آغاز به کار قرار گرفته است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، چند ماه مانده به آغاز فعالیت پردیس سینمایی در مگامال (بهمن 95) مدیران این مجتمع اعلام کردند که همزمان با شروع کار سالن های سینما در اوایل سال 96 مسیر اختصاصی مگامال نیز راه اندازی خواهد شد تا مراجعه غیر اکباتانی ها از داخل اکباتان صورت نگیرد. حالا و پس از پس کلی پیگیری گروهی، فردی و رسانه ای قرار است ابتدای هفته آینده این مسیر به صورت رسمی به بهره برداری برسد تا حداقل مدیر عامل فعلی شرکت نگین آرای آسیا در دوران حضور در مگامال رزومه کاری اش را با افتتاح یک مسیر پربارتر نماید!

اما جدای از بحث های حاشیه ای در رابطه با مسیر جدید الاحداث مسئله مهمی که باید به آن توجه داشت بحث ورودی پارکینگ برای خودروهایی است که قرار است وارد مگامال بشوند. آن طور که از ظواهر امر مشخص است فاز دوم بهره برداری از پارکینگ های مگامال هنوز آغاز نشده و بدین ترتیب خودروها باید به فضای پارکینگ فعلی مراجعه کنند. در این خصوص طی روزهای آتی مشخص خواهد شد که آیا مسیر مورد اشاره خودروها را از یک ورودی جدید به پارکینگ مگامال منتقل می کند یا اینکه ماشین ها طبق روال همیشه از ورودی میدان شهید صارمی وارد پارکینگ خواهند شد که طبعتا وقتی ورود از این درب باشد خروج نیز به همان شکل انجام خواهد گرفت و بدون تعارف در این حالت تأثیر آنچنانی بر روان شدن ترافیک فاز 2 بوجود نخواهد آمد.

برای پی بردن به این مسئله باید تا زمان افتتاح رسمی این پروژه (مسیر اختصاصی) صبر کرد تا مشخص شود که دست اندرکاران مگامال بعد از ورود خودروها به داخل مجتمع برای توقف و هدایت سواری ها آنهم بدون تحمیل بار ترافیکی به داخل فاز 2 چه طرحی اندیشیده اند.  

اما نکته پایانی که هنوز اطلاع رسانی مشخصی در مورد آن صورت نگرفته تکلیف مسیر ورود به اتوبان شهید ستاری از داخل مگامال است که به عبارتی مسیر برگشت اتومبیل ها هم محسوب می شود. در این فقره معلوم نیست مسیر برگشت همزمان با مسیر رفت افتتاح می شود یا اینکه در فرصت های بعدی نیمه ی دوم طرح به مرحله اجرا خواهد رسید؟

به هر حال زمان زیادی تا پی بردن به این پرسش ها باقی نمانده و امیدواریم در نهایت افتتاح این مسیر گامی در جهت رفاه همسایگانی باشد که ماهها ترافیک آزار دهنده مگامال را تحمل کرده اند. 

منتشر شده در چهارشنبه 21 آذر 1397       کد خبر : 8562
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح