ریاست هییت مدیره مرکزی بله، عضو هییت مدیره بلوک خیر!

ریاست هییت مدیره مرکزی بله، عضو هییت مدیره بلوک خیر!

آبان ماه سال جاری یکی از نشریات تبلیغاتی شهرک اکباتان که معمولا بخش مختصری از صفحاتش به درج نامه های هیئت مدیره مرکزی اکباتان اختصاص دارد، جوابیه ای را از طرف حسین کرد ریاست این گروه خطاب به هیئت مدیره بلوک 16 منتشر کرد.

بر همین اساس روز گذشته مرتضی دانشمند عضو هیئت مدیره و خزانه دار بلوک 16 طی مصاحبه ای با سایت خبری اکباتان پاسخ برخی موارد مطرح شده  در متن جوابیه ریاست هییت مدیره مرکزی را بیان نمود.

ذکر یک نکته مهم در خصوص مصاحبه ای که در ادامه آمده ضروری است و آن اینکه پاسخ های مطروح شده به هیچوجه نظر شخصی یک فرد نبوده و طبق اطلاع حاصله موضع رسمی هیئت مدیره بلوک 16 محسوب می شود.

شائبه عدم بی طرفی هیئت مدیره مرکزی

 یکی از ساکنین بلوک ما که از هواداران هییت مدیره گذشته میباشند عضو کمیته فنی هیئت مدیره مرکزی بوده و به واسطه رابطه حسنه موجود شائبه عدم بیطرفی این مجموعه بر علیه هیئت مدیره بلوک 16 وجود دارد.

عزیزان حکم پرداخت شارژ را منتشر کنند

در خصوص پرداخت شارژ به هیئت مدیره مرکزی صحبت های بسیاری گفته شده است. رئیس هیئت مدیره مرکزی در خصوص دعوی حقوقی با یکی از بلوکها در این زمینه اظهار داشتند که «بر اساس رای دادگاه یکی از بلوکها محکوم به پرداخت شارژ گردیده». در این رابطه عزیزان هیئت مدیره مرکزی لطف کنند و حکم صادره را منتشر کنند تا ما هم بیشتر در جریان امر قرار گیریم.

اساسنامه فصل الخطاب است

قانونا اساسنامه بالاتر از مجامع می باشد و مجامع به عنوان یکی از ارکان، قانونی بودن خود را از اساسنامه میگیرند و مجمع 13/4/97 بلوک 16 هم به علت تغییر دستور جلسه توسط ریاست مجمع آن که نقض واضح ماده 23 اساسنامه بلوک بوده است توسط هییت مدیره ابطال گردید. امری که به دفعات طی سالهای گذشته در سایر بلوکهای اکباتان هم اتفاق افتاده.

اینکه هییت مدیره مرکزی مجامع را بالاتر از اساسنامه بداند و بر اساس نظر مجمع فوق در بلوک 16 و بدون توجه به شرایط رخ داده در آن و بدون توجه به اساسنامه بلوک رای بر علیه هییت مدیره بلوک 16 صادر کند آن هم بدون اینکه در هیچ ماده ای از اساسنامه ما اجازه ورود به امور بلوکها وجود داشته باشد قطعا عجیب است. با توجه به این موارد نقض در می یابیم که ملاک نظر قانونمندی نبوده بلکه تصمیمات و نظرات شخصی ارجحیت داشته است.

ریاست هییت مدیره مرکزی بله، عضو هییت مدیره بلوک خیر!

آقای کرد در صحبتهای خود و تلویحا در اشاره به ساکنین بلوک 16 از ساکنین شهرک خواسته اند که در انتخاب اعضای هیئت مدیره بلوکهای خود دقت نمایند چرا که عملکرد آنها در داخل و خارج بلوک به عنوان کارنامه ساکنین تلقی می گردد و آنهایی که به وظایف خود آگاه نیستند میتوانند برای بلوک خود و شهرک هزینه تولید کنند.

در پاسخ میتوان گفت که ظاهرا ساکنین بلوک 9 یعنی بلوک محل سکونت خودشان قبل از همه به این سخنان توجه کرده و ایشان را در انتخابات اخیر دیگر به عنوان عضو هیئت مدیره بلوک انتخاب نکرده اند تا بدینوسیله هزینه های بلوک و البته شهرک را کاهش دهند!

رییس هییت مدیره مرکزی مستنداتش را منتشر کند

آقای کرد از جانب هییت مدیره مرکزی چندین اتهام بر هییت مدیره بلوک 16 وارد کرده است:

1- غیر قانونی خواندن هییت مدیره بلوک 16 به واسطه قانونی خواندن مجمع فوق العاده 13/4/97

2- معرفی اعضای هییت مدیره به عنوان عاملین اختلاف در بین ساکنین بلوک

3- ادعای دریافت متنی با مضمون  تقاضای رای مثبت در قضاوت به عنوان پیش شرط برقراری شارژ ماهانه از طرف بلوک 16

در همین جا اعلام میکنیم اگر ایشان نتوانند تا دو هفته آینده ، ادعاهای خود را اثبات کنند حق شکایت از ایشان را برای خود محفوظ می دانیم.

و در پایان یک سوال مهم

اما در پایان من یک سوال مهم دارم و آن اینکه هیئت مدیره مرکزی اکباتان در طول سالیان فعالیت خود حتی از تنظیم یک اساسنامه تیپ برای بلوکهای شهرک عاجز بوده آنوقت چطور در مقام قضاوت برآمده است؟

شاید طرف مقابل وعده هایی داده که جناب کرد بر خلاف اساسنامه هیئت مدیره مرکزی قضاوت هم میکنند!!

منتشر شده در چهارشنبه 21 آذر 1397       کد خبر : 8564
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح