بازدید سر زده فرمانده راهور منطقه 5 از مسیر ستاری به مگامال

بازدید سر زده فرمانده راهور منطقه 5 از مسیر ستاری به مگامال

فرمانده راهور منطقه 5 طی بازدیدی که از قبل اعلام نشده بود آخرین مراحل رفع اشکالات ترافیکی در مسیر اختصاصی مگامال از اتوبان شهید ستاری را مورد بازبینی قرار داد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، ساعت 7 صبح روز شنبه سرهنگ «علی همه خانی» فرمانده پلیس راهور منطقه 5 با حضور در ورودی اتوبان ستاری به مجتمع مگامال واقع در شهرک اکباتان مراحل رفع ایرادات فنی اعلام شده از طرف راهور به مگامال را زیر نظر گرفت.

همه خانی پس از بازدید میدانی صورت گرفته طی گفتگویی کوتاه با خبرنگار 4 اکباتان گفت: «مواردی را در خصوص مسیر تازه احداث شده به مدیران مگامال اعلام کرده ایم که به محض رفع شدن این مشکلات مجوز استفاده از این مسیر صادر خواهد شد.»

وی در پاسخ به این پریش که آیا به هیچوجه امکان استفاده از این مسیر وجود ندارد که مجوز بهره برداری آن صادر نمی شود هم گفت: «باید مسائل ایمنی در حد استاندارد آن رعایت شود. ما با هیچکس خدایی نکرده مشکلی نداریم اما اگر خون از دماغ یک نفر بیاید نمی توانیم خودمان را ببخشیم. توجه داشته باشید که پای جان مردم در میان است و پلیس نمی تواند در این رابطه بی تفاوت باشد.»

فرمانده راهور منطقه 5 در پایان و در مورد نتیجه بازدید خود نیز افزود: «اشکالات در حال رفع شدن هستند و به محض اتمام قطعی آنها بازدید مجددی صورت خواهد گرفت و به امید خدا مراحل استفاده از این مسیر آغاز خواهد شد.»

این بازدید سرزده پس از آن صورت گرفت که طی هفته های گذشته مسیر اختصاصی ورود و خروج مگامال از اتوبان ستاری با حضور شهردار منطقه 5 افتتاح شد اما پس از این افتتاح پلیس راهور اجازه استفاده از این مسیر را به دلیل وجود برخی اشکالات فنی صادر نکرد.

مسیر اختصاصی تردد خودروها از اتوبان شهید ستاری به مجمتع مگامال بعد از حدود 2 سال با تلاش مدیریت فعلی مگامال به بهره برداری رسیده اما فعلا آنطور که مشخص است هنوز امکان استفاده از آن فراهم نمی باشد البته سید یاسر نیازی مدیر عامل شرکت نگین آرای آسیا در گفت و گو با سایت خبری اکباتان ابراز امیدواری کرد که طی هفته های آتی این اشکالات برطرف و مسیر مورد اشاره در حالت بهره برداری برای مشتریان مگامال قرار گیرد. 

منتشر شده در يكشنبه 23 دي 1397       کد خبر : 8661
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح