توضیحات تکمیلی در مورد خبر «مواد فروشان در اکباتان»

توضیحات تکمیلی در مورد خبر «مواد فروشان در اکباتان»

روز شنبه مطلبی با عنوان «لزوم برخورد جدی تر با «مواد فروشان» در اکباتان» (اینجا را بخوانید) در سایت خبری اکباتان منتشر شد که حالا با پیگیری های صورت گرفته موارد زیر به اطلاع مخاطبان می رسد.

در متن مطلب درج شده با اشاره به یکی از مواد فروشان سابقه دار در فاز 2 با عنوان آقای «ب» که اتفاقا ساکن شهرک اکباتان نیز می باشد درخواست شده بود که جلوی رفتارهای خلافکارانه وی که حتی در روز روشن اقدام به فروش مواد مخدر به نوجوانان و جوانان می نماید گرفته شود.

در این رابطه پس از پیگیری های صورت گرفته مشخص شده است که فرد مورد اشاره یکی از «اشخاص تحت کنترل» محدوده توسط نهادهای انتظامی می باشد که سابقه بارها دستگیری را برای خود ثبت نموده است. آقای «ب» طی یکسال گذشته یکبار به جرم خرید و فروش مواد مخدر و دو مرتبه به جرم سرقت اموال مسروقه طعم حضور در پشت میله های زندان را چشیده است.

اما موارد ذکر شده همه دستگیری های این فرد طی سال جاری نبوده است چون حدود 2 هفته پیش بازهم در حین سرقت کابلهای برق توسط گشت های انتظامی دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شده است که با این حساب می توان نتیجه گرفت که در پرونده وی کلکسیونی از جرائم وجود دارند.

به هر صورت اطلاعات تکمیلی بالا نشان می دهد که تا حدود زیادی برخوردهای لازم با خلافکاری های این فرد انجام شده است و شاید اشکال اساسی کار اینجا است که در زمان های مقتضی جریان اطلاع رسانی مورد نیاز به ساکنین اکباتان، بیمه و ... اجرا نمی شود تا مردم مطلع شوند که واکنش های لازم نسبت به خلافکاری های افرادی از این دست همچنان در حال انجام است.

متأسفانه طی ماههای گذشته برخلاف رویه ای که پیش از این در حال اجرا بود، کلانتری 135 آزادی در خصوص اعلام فعالیت های صورت گرفته خود با محدودیت هایی مواجه شده است که امیدواریم نسبت به رفع این مشکل که باعث جلوگیری از بروز بعضی سوء تفاهمات و نمایش دهنده تلاش زحمتکشان حوزه های انتظامی خواهد بود، تدابیر مورد نظر اندیشیده شود.  

منتشر شده در دوشنبه 24 دي 1397       کد خبر : 8668
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح