کلانتری 135 آزادی فعلا اموال 40 شاکی را تحویل داده است

کلانتری 135 آزادی فعلا اموال 40 شاکی را تحویل داده است

حدود یک ماه و نیم پیش مأموران کلانتری 135 آزادی موفق به دستگیری سارقی شده بودند که با شکستن شیشه ی خودروهای لوکس در شهرک اکباتان و کوی بیمه محتویات داخل خودروها را سرقت می کرد (اینجا را بخوانید)

به گزارش سایت خبری اکباتان، پس از دستگیری سارق مورد اشاره و طی پیگیری های گسترده افسران تجسس کلانتری حالا مقادیر بسیار بیشتر و البته ارزشمندتری از اجناس مسروقه کشف و در اختیار مالباختگان قرار گرفته بطوریکه تا لحظه تنظیم این خبر 40 شاکی اموال خود را شناسایی و با دستور مقام قضایی نسبت به تحویل آنها و همچنین تعیین تکلیف پرونده های تشکیل شده اقدام شده است. 

در این خصوص و در ابتدای دستگیری متهم مقادیری از لوازم شخصی و لوازم داخلی خودروها همچون باند و پنل پخش خودرو کشف شده بود اما در پیگیری های بعدی از تجهیزات ورزشی همچون کفش اسکی و کوهنوردی گرفته تا تعداد قابل ملاحظه ای گوشی تلفن همراه برند «اپل» از مخفیگاه سارق بدست آمده است. نکته قابل توجه این که بیشتر گوشی های اپل سرقتی اوراق و به صورت قطعات منفصل و در اختیار افراد به اصطلاح «مالخر» قرار می گرفته است.

اما در خصوص سایر اقلام کشف شده از محل اختفای فرد دستگیر شده هم باید به چند مورد ساعت طلا اشاره کرد که فقط قیمت یک مدل از این ساعتها عددی در حدود 800 میلیون تومان بوده است.

گفتنی است مأموران کلانتری 135 آزادی موفق شدند با بررسی سابقه سرقتهای این فرد در سایر کلانتری های غرب تهران سرنخهای مهمتری از اعمال مجرمانه شخص سارق و محل های اختفای اجناس سرقتی شده اند. بر همین اساس تاکنون درصد بالایی از پرونده های سرقت از خودروهای لوکس در این کلانتری تعیین تکلیف و اموال مکشوفه تحویل شاکیان شده است.

شایان ذکر است افرادی که محتویات داخل خودروی آنها طی ماههای گذشته به شیوه تخریب و شکستن شیشه سرقت شده و مراحل تشکیل پرونده نیز به انجام رسیده است ظرف یک هفته می توانند با مراجعه به کلانتری 135 آزادی نسبت به شناسایی و تحویل احتمالی اموال خود اقدام نمایند.  

تصاویری که در بالا آمده فرد سارق را لحظاتی قبل از سرقت محتویات یک دستگاه خودروی لکسوس نشان می دهد. این تصاویر توسط دوربین خودرو ثبت شده است.   

همچنین تصویر پایین بخش دیگری از اقلام کشف شده را نمایش می دهد.

منتشر شده در چهارشنبه 24 بهمن 1397       کد خبر : 8781
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح