مغازه ای که در فاز 2 از زمین سبز شده/ شهرداری دقیقا کجایی؟

مغازه ای که در فاز 2 از زمین سبز شده/ شهرداری دقیقا کجایی؟  

همانطور که در تصویر مشخص است فضایی در حدود 2 دهنه مغازه در حوالی بلوک 10 شهرک اکباتان (جنب تعویض روغنی) به یکباره ساخته شده است و حالا پرسش مهم این است که چه کسی مسوول است؟

به گزارش سایت خبری اکباتان، خیابان صنایع هواپیمایی در تقاطع تنها سه راهی موجود که از قدیم در قسمتی از آن مغازه های نانوایی، تعویض روغنی و سبزی فروشی فعالیت داشته اند به تازگی میزبانی یک مغازه تازه ساخته شده را هم بر عهده گرفته است. مغازه ای که معلوم نیست چگونه ساخته شده و اصلا مجوز  دارد یا نه!؟

بررسی های اولیه نشان می دهد این مغازه در محدوده ای ساخته شده است که زمین آن کاربری فضای سبز دارد و اینکه چگونه از دید مأموران شهرداری پنهان مانده و به مرحله ساخت رسیده است قطعا جای تعجب دارد.

در این خصوص تنها اطلاعات بدست آمده حاکی از آن است که این مغازه قبلا تنها یک سقف و سایبان بوده و در محدوده زمانی رفتن شهردار سابق ناحیه 6 و آمدن شهردار جدید ساخته شده و حتی یک منبع آگاه به «4 اکباتان» گفت که روز نخست حضور شهردار جدید ناحیه 6 ساخته شدن این مغازه به واحد 137 شهرداری اطلاع داده شده است.

متأسفانه در رابطه با ساخته شدن این مغازه شایعاتی عجیبی از دستور یکی از مدیران ارشد شهرداری منطقه 5 برای ساخته شدن آن به گوش می رسد که جا دارد مدیران ارشد شهرداری منطقه 5 نسبت به تنویر افکار عمومی اطلاع رسانی لازم را در دستور کار خود قرار دهند.

اما پرسش پایانی، واکنش هیئت مدیره مرکزی و شورایاری اکباتان تاکنون چه بوده؟

منتشر شده در سه شنبه 30 بهمن 1397       کد خبر : 8802
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح