عملیات «خانه تیمی» و تعطیلی پاتوق خلاف در کوی بیمه + تصاویر

عملیات «خانه تیمی» و تعطیلی پاتوق خلاف در کوی بیمه + تصاویر

بعد از حدود 2 سال پیگیری قضایی و عملیاتی بالاخره تلاش های پرسنل کلانتری 135 آزادی به ثمر نشست و یکی از مهمترین پاتوق های خلافکاری در کوی بیمه تعطیل شد.  

به گزارش سایت خبری اکباتان، در واپسین روزهای هفته گذشته و به محض صدور دستور قضایی برای برخورد با خانه ای که به نوعی محل تجمع افراد خلافکار در خیابان بیمه یکم شده بود، مأموران واحد عملیات با هدایت مستقیم سرهنگ مجتبی شمس رئیس کلانتری 135 آزادی عملیات دستگیری و پلمب منزل مذکور را به اجرا رساندند.

طبق اطلاعات بدست آمده در این عملیات که به شیوه غافلگیری انجام شده است 12 نفر در حال قمار و مصرف مواد مخدر دستگیر شده اند. مضاف بر این افراد آلات قمار، انواع مواد مخدر شامل هروئین و شیشه و حتی ادوات استعمال مواد مخدر نیز کشف و ضبط شده است. در خصوص مالک این مکان نیز باید به این نکته اشاره کرد که صاحبخانه 38 ساله که یکی از اراذل شناخته شده محدوده و فردی سابقه دار بوده با راه اندازی چنین مکانی که از آن با عنوان «خانه تیمی» یاده می شده کسب درآمد می کرده است.  

گفتنی است طی ماههای گذشته بارها هماهنگی های لازم برای برخورد با این مکان در دستور کلانتری 135 آزادی قرار گرفته بود که به دلیل دستگیری صاحبخانه برای ارتکاب به سایر جرائم، امکان برخورد در هنگام بروز جرم و البته دستگیری سایر افرادی که به این خانه تردد داشتند فراهم نمی شد.  

لازم به ذکر است که تمام دستگیر شدگان بالای 30 سال سن داشته و دارای سوابق متعدد کیفری از جمله حمل موارد مخدر، سرقت و ...  بوده اند و به همین دلیل با قرارهای سنگین مقام قضایی روانه زندان شده اند.  

پس از اقدام قاطعانه کلانتری 135 آزادی در برخورد با پاتوق خلافکاران برخی اهالی محله کوی بیمه با چاپ بنر تشکر مراتب قدردانی خود را از عملکرد پرسنل این واحد انتظامی اعلام نمودند.

تصاویر اختصاصی «4 اکباتان» از این عملیات در ادامه آمده است.

منتشر شده در شنبه 31 فروردين 1398       کد خبر : 8957
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح