آقای شهردار منطقه 5، شهردار ناحیه شما پاسخگو نیست

آقای شهردار منطقه 5، شهردار ناحیه شما پاسخگو نیست

پاسخگویی یک اصل بسیار مهم در عملکرد مدیریت شهری محسوب می شود اما مسئله ای که حالا مشخص است اینکه شهردار تازه کار ناحیه 6 منطقه 5 هیچ تمایلی به توضیح برخی رویدادها ندارد و فعلا کارها را طبق میل خود پیش می برد.  

به گزارش سایت خبری اکباتان، طی روزها و هفته های گذشته در میان خیل جریان اطلاع رسانی صورت گرفته از عملکرد شهردای ناحیه 6، چند مورد مشخص و البته محدود در قالب پرسش و نقد نسبت به اتفاقات صورت گرفته در سطح شهرک اکباتان و کوی بیمه مطرح شده است که تاکنون از جانب شهردار ناحیه بی پاسخ مانده است. از همین روی این بار با صدایی بلندتر این پرسشها را البته به صورت خلاصه از آقای مهندس خسرو آبادی شهردار منطقه 5 می پرسیم به امید آنکه ایشان حداقل پاسخگو باشند.

در داخل بیمارستان صارم چه خبر است؟

آقای خسرو آبادی عزیز لطفا یک بار شفاف به مردم توضیح دهید در داخل بیمارستان صارم چه خبر است چون مدام در این رابطه روایت های عجیب و غریبی به گوش می رسد و واقعا انسان در می ماند که کدام درست و کدام نادرست است. از طرفی چگونه است که همه مردم در طول شبانه روز شاهد عملیات ساخت و ساز در قسمتهای مختلف این مجموعه درمانی هستند اما عوامل اجرایی و مدیریتی ناحیه 6 کلا در صحنه حضور ندارند؟ این ساخت و سازها در حالی صورت می گیرد که بنا بر اعلام مسوولین سابق شهرداری پرونده بیمارستان صارم در کمیسیون های مربوطه شهرداری تهران (ماده 100) مطرح شده و قاعدتا نباید تا تعیین تکلیف نهایی فعل و انفعال جدیدی رخ بدهد.  

گفتنی است این عدم حضور در شرایطی اتفاق می افتد که بعضا دیده شده است شهردار ناحیه منصوب شما در کمال «تعجب» شخصا در محوطه کارگاههای ساختمانی بسیار کوچک که در نهایت قرار است 4 طبقه یک واحدی را تحویل دهند ظاهر می شود! اما در مابقی اوقات ترجیح می دهد که حضور نداشته باشد.

در داخل اداره شهرسازی ناحیه 6 چه خبر است؟

آقای شهردار عزیز باور کنید هر چه قدر هم که می خواهیم به خودمان بقبولانیم که در اداره شهرسازی شهرداری ناحیه 6 هیچ اتفاق عجیبی رخ نمی دهد نمی شود باور کرد. در این زمینه تنها کافی است به مطلب روز سه شنبه 27 فروردین ماه «4 اکباتان» با عنوان «آقای شهردار ناحیه 6 لطفا جلوی تبعیض را بگیرید» (اینجا را بخوانید) مراجعه کنید تا به صورت مستدل مشاهده کنید که چگونه تبعیض علنی در برخی موارد صورت می گیرد. این دست تبعیض ها در حالی صورت می گیرد که بعضا برخی کارشناسان سرشناس اداره شهرسازی ناحیه «سخن سرایی هایی» بس شنیدنی در باب قانونمندی سر می دهند اما در عمل ...

جناب شهردار منطقه «ژن های خوب» وجود دارند؟

چندی پیش هوشنگ هموطن شورایار اکباتانی طی اظهار نظری غیر مستقیم به وجود ژن های خوب در اکباتان اشاره و با طرح این «کلید واژه» هزینه دار به نکته ی مهمی اشاره کرد. حالا پرسش ما این است که آیا واقعا در سطح شهرداری ناحیه 6 ژن خوبی داریم که تنها با 6 سال سابقه حضور در شهرداری تهران حالا یک مسوولیت کلیدی را دارا می باشد؟ آنهم در حالیکه کارمندان باسابقه تر حتی در سطح معاون ناحیه هم داشته ایم که سالها است رنگ ارتقای شغلی را ندیده است.

در همین رابطه همین حدود 4 سال پیش هم یک ژن خوب دیگر مسوولیت شهرداری ناحیه 6 را بر عهده گرفت که پس از بروز کلی اتفاقات حاشیه ای (که حتی دهان کارمندان و مدیران شهرداری نیز از تعجب بازمانده بود) تنها 8 ماه در ساختمان میدان بسیج اکباتان دوام آورد.  

جناب آقای خسرو آبادی نیک می دانیم که مسوولیت مدیریت شهری یک محدوده به وسعت منطقه 5 شهر تهران بسیار کار سخت و مهمی است که انصافا از عهده هر کسی بر نمی آید و شاید به این دلیل خیلی نباید مزاحم شما شد. اما جسارت ما را در طرح بدون تعارف این پرسشها پذیرا باشید و بدانید که اگر زیر مجموعه های شما بستر پاسخگویی را فراهم می کردند قطعا هیچگاه مطالبه گری به سطح شما نمی رسید. البته موارد دیگری هم وجود دارد که در آینده ای نزدیک بیشتر به آنها خواهیم پرداخت.

منتشر شده در دوشنبه 9 ارديبهشت 1398       کد خبر : 9004
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح