تلاش ساکنین A3 برای رفع بن بست های موجود

تلاش ساکنین A3 برای رفع بن بست های موجود

عصر روز گذشته ساکنین بلوک A3 در فاز یک شهرک اکباتان جلسه ای تقریبا خودجوش را برگزار کردند تا نسبت به سر و سامان دادن بیشتر اوضاع بلوک و مطالبه ی برخی خواسته های معوق همفکری لازم صورت پذیرد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، نشست مذکور که با ابتکار «شورای مالکین» در محوطه روباز بلوک برگزار شده است در حقیقت ادامه ی درخواست های توضیح و شفاف سازی در خصوص مواردی بوده که این شورا از مدتها پیش به هیئت مدیره های مستقر ارائه و بنا بر اعلام مسوول شورای مالکین بلوک A3 هیچگاه پاسخ روشنی دریافت نشده است.     

طبق اعلام حاضرین در این جلسه مهمترین مسائلی که ساکنین بلوک خواهان دریافت توضیحات بیشتر در خصوص آنها هستند عبارتند از:

  • تعیین تکلیف دیه کارگر فوت شده در این بلوک که شورای مالکین اعلام کرده طبق اساسنامه بلوک پرداخت این مبلغ باید به عهده مدیرعامل وقت باشد و نه حسابهای مالی بلوک. (دیه کارگر فوت شده که از اتباع افغان مقیم کشور بوده در سال 1397 مبلغ یکصد و هفتاد و پنج میلیون تعیین شده و تاکنون پرداخت نشده است)  
  • تحویل فوری چیلر خریداری شده برای بلوک که بیش از 50 درصد قیمت آن پرداخت شده اما به رغم گذشت حدود یکسال هنوز تکلیف آن مشخص نیست. (قرارداد چیلر مورد اشاره در زمان هیئت مدیره سابق و با رایزنی های گسترده مدیر عامل وقت منعقد شده است و به رغم اینکه حدود 500 میلیون تومان از قرارداد 800 میلیونی پرداخت شده همچنان شرکت طرف قرارداد از تحویل چیلر سرباز می زند)
  • حسابرسی کامل از عملکرد مالی بلوک در دوران حضور و تصدی مسوولیت توسط مدیرعامل سابق

این جلسه با همفکری و بیان توضیحات تکمیلی برخی ساکنین به منظور حل مشکلات بلوک در حالی به پایان رسیده است که همزمان خبر استعفای یک عضو هیئت مدیره بلوک نیز در طول برگزاری جلسه اعلام شده است که البته به دلیل عدم اعلام قطعی رئیس هیئت مدیره بلوک نمی توان آن را تأیید نمود.  

بلوک A3 به مدت 8 سال از حضور مدیرعاملی بهره برد که همسویی قابل توجهی با سیاست های هیئت مدیره های همکار داشت و به نظر می رسید بلوک در بهترین وضعیت خود قرار دارد. اما پس از کنار رفتن مدیرعامل مذکور که تاکنون حتی حاضر به بیان توضیحاتی کوتاه پیرامون عملکرد چند ساله خود نشده است، موضوعات عجیب و غریبی بر سر راه ساکنین قرار گرفته است.      

منتشر شده در دوشنبه 16 ارديبهشت 1398       کد خبر : 9018
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح