کشف تمبر «ال اس دی» توسط مأموران کلانتری 135 آزادی

کشف تمبر «ال اس دی» توسط مأموران کلانتری 135 آزادی

مأموران کلانتری 135 آزادی در اطراف شهرک اکباتان موفق به دستگیری افرادی شده اند که تعداد قابل توجهی از برگه های مخدر «ال اس دی» راه همراه داشته اند.

به گزارش سایت خبری اکباتان، حوالی ظهر امروز مأموران کلانتری 135 آزادی در حال گشت زنی در محدوده به یک خودروی خارجی برخورد می کنند و هنگامیکه قصد بازرسی خودروی مذکور را دارند، راننده با سرعت از محل توقف حرکت می کند اما پس از یک تعقیب و گریز و ایجاد ترافیک ساختگی توسط خودروی گشت کلانتری در حوالی میدان شهید رحمانی خودروی مورد اشاره متوقف و 2 سرنشین این خودرو دستگیر و از داخل ماشین نیز تعداد 46 عدد تمبر مخدر «ال اس دی» کشف می شود.

مخدر «ال اس دی» یکی از انواع بسیار خطرناک مواد توهم زا محسوب می شود که به صورت برچسب و در اشکال مختلف تولید می شود که اصطلاحا به آنها «تمبر» گفته می شود. متأسفانه مصرف کنندگان این مخدر تمبرها را زیر زبان خود قرار داده و به توهمی وحشتناک در حد جنون نزدیک می شوند.

بررسی ها نشان می دهد که یکی از سرنشینان خودرو تنها دقایقی پیش از دستگیری از محوطه ترمینال اتوبوسرانی بین شهری خارج شده است که بلافاصله از طرف مأموران کلانتری مورد ظن واقع شده است.

بنا اطلاعات دریافت شده متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده همراه با مستندات موجود تحویل مراجع قضایی شده اند تا تصمیمات لازم در خصوص آنها اخذ شود.    

تصویر زیر بخشی از تمبرهای کشف شده می باشد.

منتشر شده در دوشنبه 16 ارديبهشت 1398       کد خبر : 9020
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح