موجودی کالاهای مصرفی در هایپرمی اکباتان تکمیل است

موجودی کالاهای مصرفی در هایپرمی اکباتان تکمیل است

در پی شایعاتی که روزهای گذشته در خصوص کمبود برخی اقلام غذایی منتشر شده است روز گذشته مشاهدات صورت گرفته از فروشگاه هایپرمی شهرک اکباتان بیانگر این است که کلیه مایحتاج روزانه مردم به وفور در دسترس مردم قرار دارد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، شایعات بی اساسی که توسط برخی رسانه های فارسی خارج نشین در خصوص کمبود برخی مایحتاج روزانه مردم منتشر شده بود این نگرانی را در مورد یک سری کالاها از جمله «ماکارونی» و «برنج» ایجاد کرده بود که روز گذشته رئیس اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای اعلام کرد «هیچ مشکلی در تأمین این کالاها وجود ندارد و روزانه به وفور موجودی خود را به مردم عرضه می‌کنیم.»

در همین رابطه و پس از اعلام رئیس اتحادیه فروشگاههای زنجیره ای مشاهدات میدانی خبرنگار «4 اکباتان» از فروشگاه بزرگ هایپرمی نیز بیانگر این است که تهیه تمام مایحتاج روزانه توسط مردم در حال انجام است و در این رابطه هیچ خللی ایجاد نشده است.

در همین رابطه مدیران هایپرمی اکباتان با توجه شروع ماه مبارک رمضان تلاش قابل توجهی به خرج داده اند تا گروه کالاهای خوراکی از روز گذشته با تخفیف های مناسبت تری در اختیار مشتریان قرار گیرد.

همچنین یک منبع آگاه در گفت و گو با «4 اکباتان» از پر بودن ظرفیت کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در انبارهای هایپرمی خبر داد که بر این اساس جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد.   

منتشر شده در چهارشنبه 18 ارديبهشت 1398       کد خبر : 9027
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح