آهنگ تغییر دوباره در مگامال و ابهام در قراردادهای تبلیغاتی

آهنگ تغییر دوباره در مگامال و ابهام در قراردادهای تبلیغاتی

پروژه مگامال در قلب شهرک اکباتان این روزها به پانزدهمین سالگرد امضای قرارداد اولیه رسیده و شوربختانه بر عکس سال گذشته چشم انداز مثبتی از اتفاقات و رویدادهای سال جاری وجود ندارد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، پروژه ای که 15 سال پیش با عنوان سرمایه گذاری خارجی در زمین های خاکی مابین فاز یک و دو شهرک اکباتان کلنگ خورد این روزها با فهرستی از بدهی های میلیاردی دست و پنجه نرم می کند و جدای از این مطلب درگیری ها و کشمکش های داخلی نیز بر حجم فضای خاکستری پیرامون آن افزوده تا در نهایت مشخص نباشد که چه زمانی می توان منتظر شنیدن صدای سوت پایان کار بود.   

از مهمترین رویدادهایی که احتمالا باید طی روزهای آتی منتظر آن بود تغییرات مجدد در ترکیب هیئت مدیره شرکت نگین آرای آسیا به عنوان مجری و مالک بخشی از پروژه می باشد که گمانه زنی ها بر ورود اعضای جدید و همچنین انتخاب رئیس جدید هیئت مدیره استوار است. این تغییرات در صورت قطعی شدن از دو منظر قابل ارزیابی است که نخست عدم ثبات هیئت مدیره شرکت نگین با استناد به آخرین آگهی روزنامه رسمی می باشد که در تاریخ مرداد 97 یعنی کمتر از یکسال پیش آخرین لیست اعضای هیئت مدیره را معرفی کرده است. دوم اینکه رفت و آمدهای افراد طبعا به همین جا ختم نمی شود و «متأسفانه» احتمال جا به جایی در بدنه مدیریت اجرایی شرکت نگین هم دور از ذهن به نظر نمی رسد. 

پس از موضوع انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره نوبت به قسمتهایی است که باید تاکنون در داخل مگامال راه اندازی می شدند یا به درصد قابل توجهی از پیشرفت می رسیدند اما به دلایل نامعلوم این کار صورت نگرفته که سرآمد همه آنها «نیروگاه کوچک تولید برق در داخل مگامال» می باشد. پروژه ای که در سال گذشته با هدف کمک به شبکه برق منطقه ای بالاخص در فصل تابستان کلنگش به زمین خورد اما این روزها به راحتی هر چه تمامتر فراموش شده است و خدا به خیر بگذراند فصل تابستان امسال و ساعات پیک مصرف انرژی که در سال گذشته ساعات اوج مصرف با قطعی های برق برای همسایگان همراه شده بود.

اما در کنار موارد مطرح شده در سطوح کلان، در رده های پایین امورات شرکت نگین یعنی بخشهای کاملا کارمندی نیز ابهامات عجیبی وجود دارد که از جمله آنها قراردادهای تابلوهای تبلیغاتی در محوطه داخل و بیرون مجتمع مگامال است که این روزها ظاهرا امکان استفاده از آنها برای هر کسی مهیا نبوده! و فقط برخی افراد خاص که از کانال یک بازاریاب خانم به شرکت نگین وصل می شوند در حلقه نزدیکان و خودی ها قرار می گیرند و به این ترتیب باید گفت این جا هم پای یک زن در میان است. (اگر به دنبال مصداق عینی هستید به فرآیند واگذاری تابلوهای نما در ضلع جنوبی مگامال مراجعه کنید)

همچنین طبق اطلاعات بدست آمده سیستم صوتی داخلی مگامال که از آن با عنوان «رادیو مگامال» نامبرده می شود هم قرار است با هماهنگی های صورت گرفته به یکی دیگر از افراد نزدیک به بخش تبلیغات شرکت نگین واگذار شود.

------------------------------------------------

اگر حافظه مخاطبین «4 اکباتان» یاری نماید در مطلبی که به مورخه 19 فروردین سال جاری منتشر شد (اینجا را بخوانید) به صراحت نوشتیم: «اگر اتفاق غیر منتظره ای رخ ندهد شاید بعد از یک دهه دیواره های فلزی آبی رنگی که دیگر اصلا زیبا نیستند برداشته شوند». اما حالا و با وضعیت موجود تنها می توان آرزو کرد که یکی از افراد مطلع از داخل مگامال بیاید و توضیح بدهد که در داخل مگامال چه خبر است چون آنطور که از ظواهر امر مشخص است فعلا وعده هایی همچون فضای سبز ضلع شمالی مگامال یا مشکل پارکینگ کاملا پولی این مجتمع چندان امیدی به راهگشایی نداشته و کاملا در حاشیه قرار گرفته اند.

منتشر شده در يكشنبه 22 ارديبهشت 1398       کد خبر : 9034
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح