تصاویر ساختمان نیمه کاره اکباتان پس از گذشت 3 دهه

تصاویر ساختمان نیمه کاره اکباتان پس از گذشت 3 دهه

حدود 3 دهه از توقف ساخت و ساز نیمه کاره ی زمینی که در بلوار شهید حنانی شهرک اکباتان جنب ساختمان شرکت مخابرات قرار دارد می گذرد و همچنان تکلیف مالکیت این ملک و سرنوشت آن نامشخص است.   

به گزارش سایت خبری اکباتان، حدود 3 سال پیش مقدمات برگزاری مزایده فروش ساختمان نیمه کاره (روبروی باشگاه پاس) توسط یکی شرکت مدیریت سامان سازه غدیر به عنوان یکی از زیر مجموعه های شرکت مخابرات ایران فراهم گردید اما در شرایطی که عده ای موفق به تهیه اسناد اولیه مزایده هم شدند به یکباره ادامه کار متوقف و بدون هیچگونه پاسخ روشنی پارچه های اعلام مزایده از روی نرده های ضلع غربی این ساختمان هم برداشته شدند.  

در همین خصوص یکی از افراد مطلع در همان مقطع اعلام کرد که این زمین متعلق به خوانندگان لس آنجلسی می باشد که از طریق وکلایش در حال پیگیری بحث مالکیت خود می باشد که البته پس از بررسی های بیشتر مشخص شد ادعای مطرح شده به هیچوجه صحت ندارد.

اخیرا تصاویری از نمای داخلی این ساختمان در اختیار «4 اکباتان» قرار گرفته است و با مقدمه ای که در ابتدا ذکر شد تصمیم گرفتیم عکسها را منتشر کنیم تا اگر ساکنین و یا قدیمی های اکباتان اطلاعاتی از ساختمان مورد اشاره شامل مالیکت و سایر نکات مهم آن دارند، به آدرس info@4ekbatan.ir ارسال نمایند.  

منتشر شده در چهارشنبه 25 ارديبهشت 1398       کد خبر : 9043
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح