تعجب ساکنین A3 از اقدام مدیر عامل جدید A1

تعجب ساکنین A3 از اقدام مدیر عامل جدید A1

هیئت مدیره بلوک A1 شهرک اکباتان مدیر عامل سابق بلوک همسایه خود را در مقام مدیر عامل برگزیده و آنچه که از واکنش های A3 نشینان مشخص است پیگیری همان پرسش قدیمی است که با صراحت می گوید: «تکلیف پرونده های کاری به جا مانده از زمان مدیریت این شخص در بلوک A3 چه می شود و چرا هیچ پاسخ شفافی تاکنون از ایشان دریافت نشده است؟»   

به گزارش سایت خبری اکباتان، چرخش مدیران عامل در بلوکهای اکباتانی موضوع جدیدی نیست و همیشه مرسوم بوده و متأسفانه در بیشتر مواقع هم بدون توجه به کارنامه سابق کاری افراد این چرخشها صورت گرفته است. اما در تازه ترین مورد از چرخشهای مدیران عامل بلوک A1 فردی را به عنوان مدیر عامل برگزیده است که تا چند ماه پیش در بلوک همسایه به مدت 8 سال مسوولیت اول اجرایی را بر عهده داشته و در کنار اقدمات مثبتی که قطعا در این دوره زمانی صورت گرفته است مواردی همچون مرگ کارگر بلوک به دلیل برق گرفتگی، پرداخت چند صد میلیونی بابت دستگاه چیلری که هنوز تحویل بلوک نشده است و ... رخ داده است.

با توجه به اهمیت این مسائل شورای مالکین بلوک A3 با حمایت برخی ساکنین سخت به دنبال پیگیری رفع مشکلاتی هستند که در زمان مدیرعامل سابق بوجود آمده تا در نهایت حقوق بلوک و ساکنین آن به نحو مناسبی حفظ شود. اما در این شرایط هیئت مدیره بلوک A1 تصمیم به سپردن مسوولیت اجرایی بلوک خود به این فرد گرفته است که البته از نظر منطقی و قانونی چندان اشکالی به این تصمیم وارد نیست اما خواسته ای که ساکنین بلوک A3 از مدیر عامل سابق خود دارند این است که چرا تا قبل از برطرف ساختن مشکلات موجود در A3 که بالاخره مدیرعامل می تواند یا به عنوان مطلع و آگاه به رفع آنها کمک کند و یا با توجه به مسوولیتی که در زمان حضور متوجه ایشان است و قطعا باید در جهت بسته شدن آنها تلاش کند، هیچ اقدامی انجام نگرفته؟    

در همین رابطه و طبق آخرین خبرها برخی از ساکنین بلوک A3 طی تماس هایی با همسایگان خود در بلوک A1 موارد موجود در بلوک خود را متذکر شده اند.

پی نوشت: بیشتر مردم ما در کشور منتقد مدیران اجرایی کشور هستند اما وقتی پای ساده ترین مسوولیتها همچون مدیرعاملی یک بلوک در اکباتان به میان می آید خودمان به همان طریق و شیوه رفتار می کنیم. شعار «زندگی شیشه ای» بسیار زیبا است اما ای کاش قدری عمل به صحبت های گوش نواز را در دستور کار قرار دهیم چون قطعا پاسخگویی نشان از مسوولیت پذیری افراد دارد.     

منتشر شده در شنبه 28 ارديبهشت 1398       کد خبر : 9048
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح