آخرین فعل و انفعال گروههای انتخاباتی در اکباتان

آخرین فعل و انفعال گروههای انتخاباتی در اکباتان

در آخرین جلسه ائتلاف «خدمت بی منت» که شب گذشته در مسجد امام خمینی (ره) شهرک اکباتان برگزار شد، نام یکی از شورایاران فعلی اکباتان از لیست این ائتلاف خط خورد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، با نزدیک شدن به زمان برگزاری پنجمین دوره شورایاری های محلات شهر تهران تحرکات گروههای انتخاباتی افزایش قابل ملاحظه ای پیدا کرده است که در ادامه به مهمترین آنها اشاره شده است.

لیست «خدمت بی منت» کامل شد

در پی جلسه ای که شب گذشته در مسجد امام خمینی (ره) در فاز 2 اکباتان برگزار شد ائتلاف «خدمت بی منت» که این روزها نامش یادآور دوران رئیس جمهوری سابق می باشد، لیست نهایی خود را تکمیل کرد آنهم به شکلی که هوشنگ هموطن شورایار فعلی اکباتان که توسط امام جماعت مسجد بعثت به عنوان نماینده برای عضویت در این گروه معرفی شده بود، از لیست نهایی حذف شد. برخی مطلعین اکباتانی این اقدام یعنی حذف هموطن را اشتباهی بزرگ قلمداد کرده اند و باید منتظر ماند و دید که در آینده این حرکت پاشنه ی آشیل ائتلاف مذکور نام خواهد گرفت یا نه؟ 

طبق اعلام افرادی که در جلسات گروه خدمتی بی منت شرکت کرده اند، حسن قره داغی فرمانده حوزه بسیج 121 صابر و حجت الاسلام والمسلمین شادلو امام جماعت مسجد امام خمینی (ره) به عنوان تصمیم گیرندگان اصلی این ائتلاف فعالیت می کنند.

شورایار اکباتانی پروژه دوم خود را رونمایی کرد

اما در این میان هموطن شورایار اکباتانی نیز بیکار نمانده و تنها حدود یکساعت بعد از پایان جلسه خدمتی ها که منجر به حذف نام وی از این گروه شده بود، ائتلاف جدید خود را رونمایی کرد. طبق اطلاعات بدست آمده وی از حدود 24 ساعت قبل اطلاع داشته که نامش حذف خواهد شد و به همین دلیل گروه جدیدی را برای حضور در انتخابات شورایاری تدارک دیده است که شب گذشته اولین نشست این گروه برگزار شد. نکته جالب این نشست حضور یک از افرادی بود که در لیست «خدمتی» ها هم نامش به چشم می خورد و معلوم نیست این فرد با چه هدفی در نشست گروه دوم هم حضور پیدا کرده است!؟  

در همین زمینه شماری از نزدیکان گروه جدید التأسیس حضور یک عضو ائتلاف دیگر در بین خود را مصداق کامل «بی اخلاقی» برشمرده و خواستار حذف وی از این گروه شده اند.

منفردها به دنبال ائتلاف  

در کنار رقابت این دو گروه که احتمالا خبرسازان انتخابات این دوره شورایاری اکباتان می باشند، نفرات دیگری هم به صورت منفرد ثبت نام کرده اند که در حال حاضر رایزنی آنها برای حضور در گروههای انتخاباتی اوج گرفته و البته شاید هم در روزهای باقی مانده تشکیل گروههای جدیدی به سرانجام برسد. همچنین خبر رسیده است دبیر فعلی شورایاری اکباتان نیز جزو ثبت نام کنندگان شورایاری ها می باشد.

منتشر شده در دوشنبه 17 تير 1398       کد خبر : 9174
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح