کلانتری 135 آزادی در انتظار رئیس جدید

کلانتری 135 آزادی در انتظار رئیس جدید

بعد از جا به جایی مجتبی شمس بیرانوند حالا کلانتری 135 آزادی در انتظار حضور رئیس جدید و طبعا سیاست های کاری متفاوت تر می باشد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، سرهنگ مجتبی شمس بیرانوند یا آنطور که خودش دوست داشت صدایش کنند، «سرهنگ شمس» چند روزی است که دیگر در اتاق انتهایی طبقه دوم کلانتری 135 آزادی حضور پیدا نمی کند و محل خدمتش به کلانتری 129 جامی واقع در خیابان ولیعصر حدفاصل جمهوری و امام خمینی (ره) تغییر پیدا کرده است.

وی در اردیبهشت سال 96 از قیامدشت به حوزه انتظامی شهرک اکباتان، کوی بیمه و ... نقل مکان کرد و به این ترتیب کمی بیش از 2 سال آنهم در شرایطی که مفتخر به دریافت درجه «سرهنگ تمام» شده بود، کوچ مجدد خود را آغاز نمود.

در خصوص عملکرد دوساله رئیس سابق کلانتری 135 آزادی به طور جدی نمی توان تحلیل خاصی ارائه داد چون اساسا آمار و اطلاعات رسمی در این زمینه منتشر نمی شوند اما نکته بارزی که شاید بشود به آن اشاره داشت نوع نگرش وی به نسبت نفر جایگزین پیش از خود بود که در بعضی از حوزه ها تفاوت رفتارها را به نمایش می گذاشت. به طور مثال در زمان حضور شمس طرح گشت زنی در داخل محوطه بلوکهای شهرک اکباتان متوقف شد اما در بعضی دیگر از قسمتها همچون پایانه آزادی حضور جدی تری را از پرسنل کلانتری آزادی شاهد بودیم.

طبق اطلاعات بدست آمده نفرات دیگری از کادر اجرایی کلانتری 135 آزادی در «طرح انتقالات» قرار دارند و احتمالا طی ماههای آتی بازهم شاهد رفت و آمدهایی در این خصوص خواهیم بود.  

نکته ی آخری که می توان در خصوص سرهنگ شمس مطرح کرد علاقمندی وی به زندگی در اکباتان و بیمه می باشد، موضوعی که خودش در گفت و گوهای خودمانی نسبت به آن ابراز علاقه می نمود.

سایت خبری اکباتان ضمن آروزی موفقیت های کاری برای رئیس سابق امیدوار است با حضور نفر جدید تداوم افزایش امنیت اجتماعی در محدوده کاری کلانتری 135 آزادی به روال سابق ادامه پیدا کند.

منتشر شده در شنبه 22 تير 1398       کد خبر : 9188
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح