جلوگیری از برگزاری فستیوال بدون مجوز پارکور در اکباتان

جلوگیری از برگزاری فستیوال بدون مجوز پارکور در اکباتان

عصر روز جمعه از اجرای فستیوال ورزشی پارکور در محل پارک نرگس شهرک اکباتان به دلیل عدم دریافت مجوزهای لازم جلوگیری به عمل آمد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، طی روزهای گذشته فراخوان اجرای رقابتهای ورزش پاکور در فضای مجازی منتشر و از عموم علاقمندان این رشته در سطح شهر تهران برای شرکت در این برنامه دعوت به عمل آمده بود اما برگزاری این برنامه در آخرین لحظه به دلیل عدم دریافت مجوزهای مورد نیاز توسط نهادهای قانونی و نظارتی به سرانجام نرسید.

گفتنی است در گذشته نیز در چند مورد اجرای فستیوال های بدون مجوز پارکور در فضای مختص به این رشته ورزشی در اکباتان با واکنش ها و تذکرهای جدی نهاد ذیربط مواجه شده بود اما آنطور که مشخص است تذکرهای صادره چندان جدی گرفته نشده اند تا اینکه روز گذشته از اجرای برنامه مورد نظر جلوگیری به عمل آمد.

باشگاه ورزشی پارکور در شهرک اکباتان که زیر نظر سرای محله اکباتان فعالیت می کند در شرایطی برنامه های سراسری پارکور را به اجرا می رساند که طی ماههای گذشته در چند مورد علاقمندان این رشته از سایر نقاط تهران برای اجرای برنامه های نمایشی و البته خطرناک، خود را به محوطه پشت بام بلوکهای اکباتان رسانده اند. مصداق عینی این مورد جوانی بود که در ابتدای سال جاری در حین انجام حرکات خطرناک از یکی از بلوکهای فاز 3 به پایین پرتاب و بعدها خانواده وی مراسم ترحیم این مرحوم را در یکی از محلات شرق تهران برگزار کردند که بدین وسیله مشخص شد این فرد ساکن همان محدوده بوده و تنها برای اجرای حرکات و ضبط آنها توسط دوربین به اکباتان آمده است.

سرای محله شهرک اکباتان از حدود 2 سال پیش بخشی از فضای در اختیار خود در داخل پارک نرگس را در اختیار علاقمندان اکباتانی این ورزش قرار داد تا جوانان و نوجوانان بومی به انجام تمرینات ورزشی مدنظر بپردازند. اما متأسفانه با تدبیر غلط به کار گرفته شده از جانب گردانندگان این مکان حالا پای نهادهای قانونی برای جلوگیری از یک سری بی قانونی ها به این محیط باز شده است. 

منتشر شده در شنبه 22 تير 1398       کد خبر : 9190
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح