حالا در اکباتان می توان زمین تنیس هم اجاره کرد

حالا در اکباتان می توان زمین تنیس هم اجاره کرد  

در اواخر ماه نخست از فصل تابستان امسال باشگاه راه آهن شهرک اکباتان نسبت به افتتاح زمین های تنس حرفه ای مجموعه خود اقدام و بدین ترتیب باب جدیدی در ارائه خدمات ورزشی به ساکنین اکباتانی را بازنمود.

به گزارش سایت خبری اکباتان، با تلاش پیمانکار مجموعه ورزشی راه آهن و مشارکت گروه ورزشی «اِبرا» که در زمینه ایجاد و تأمین زیرساختهای ورزشی فعالیت می کند به تازگی 2 قطعه زمین تنیس «چشم نواز» در داخل این ورزشگاه راه اندازی شده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی مجموعه ورزشی راه آهن پس از احداث زمین های مذکور و در فاز بعدی طرح از پیش تعریف شده راه اندازی آموزش همگانی ورزش تنیس حتی در سطوح مقدماتی و پایه نیز در دستور کار قرار گرفته است. در همین خصوص علاوه بر بحث آموزش، تجهیزات این رشته ورزشی گرانقیمت نیز با حداقل های ممکن قیمتی در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت. به عبارتی دیگر باشگاه ورزشی راه آهن با ارائه پکیجی کامل و ارزان از سخت افزار، آموزش و تجهیزات گامی مهم در جهت همگانی کردن ورزشی مدرن همچون تنیس برداشته است که در حالت عادی معمولا تنها طبقات خاصی از جامعه توانایی پرداختن به آن را دارا می باشند.   

ورزش تنیس ابتدا در بریتانیا و بیشتر میان اشراف ‌زادگان رایج شد و سپس به سایر کشورهای انگلیسی زبان رفت و اکنون در همه کشورها بازی می‌شود. تنیس از ورزش‌های المپیک است. در برخی از کشورها به آن تنیس میدانی می‌گویند تا از ورزش دیگری به نام تنیس شاهی که در سالن و در زمینی با ابعاد متفاوت بازی می‌شود و همچنین تنیس روی میز (پینگ پنگ) متمایز گردد. به دلیل تجهیزات گرانقیمت و زمین مناسب برای انجام این ورزش، هنوز هم تنیس به عنوان یکی از ورزش‌های گرانقیمت شناخته می‌شود.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آموزش ورزش تنیس در باشگاه راه آهن و همچنین اجاره زمینهای تنیس این مجموعه ورزشی می توانند با شماره تلفن 09376767003 تماس حاصل نمایند. 

منتشر شده در دوشنبه 24 تير 1398       کد خبر : 9195
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح