روز شاد و مفرح هایپرمی اکباتان برای 200 کودک کار

روز شاد و مفرح هایپرمی اکباتان برای 200 کودک کار

فروشگاه هایپرمی شهرک اکباتان در دهه کرامت و به مناسبت تولد هشتمین اختر آسمان امامت و ولایت، امام رضا (ع) یک روزِ همراه با تفریح، لذت و شادمانی را برای 200 نفر از کودکان کار فراهم آورد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، مهندس حسام قنبری مدیر روابط عمومی شرکت سامان اندیشان امرتات (هایپرمی) در گفت و گو با «4 اکباتان» در خصوص برنامه ریزی صورت گرفته گفت: ما همیشه در بحث تبلیغات هایپرمی قسمت عمده ای از فعالیت هایمان را به سمت «مسوولیت اجتماعی» برده ایم که به طور مثال می توانم به طرح هایی همچون «گلدان امید»، «جشنواره 4 رقم مهربانی» و کارهای دیگری که شاید بهتر باشد نامی از آنها برده نشود، اشاره کنم. در راستای همین سیاستگذاری این بار هم تصمیم بر این شده است که از کودکان کار با شعار «باهم برای هم» حمایت کنیم.

قنبری در توضیح بیشتر طرح جدید هایپرمی اکباتان هم گفت: «با همکاری جمعیت «طلوع بی نشان»200 نفر از کودکان کار که ما آنها را جزو خانواده خود می دانیم با هزینه هایپرمی یک روز از صبح به مجتمع تفریحی تیراژه در غرب تهران رفتند و بازی کردند، ناهار را هم همانجا صرف کردند. در ادامه یک بازدیدی از هایپرمی اکباتان داشته و هدایایی که در اینجا برای آنها در نظر گرفته شده است را تحویل گرفته و در خاتمه هم در پردیس سینمایی مگامال به تماشای یکی از آثار سینمایی نشستند.»

مدیر روابط عمومی هایپرمی در پایان خاطر نشان کرد: «در حوزه مسوولیتهای اجتماعی برنامه های هایپرمی ادامه خواهد داشت و شاید در آینده برنامه هایی وسیعتر و در محوطه هایی بزرگتر همچون برج میلاد تدارک مورد نظر صورت گیرد. البته باید به این نکته هم اشاره کنم که هدف عمده ما از همراهی در بحث کودکان کار تقویت مباحث فرهنگی و رفع برخی روزمرگی های این عزیزان است و امیدواریم خداوند این تلاشها را از جانب تمام کسانی که در این راه قدم برداشته اند قبول کند.»

در یک نگاه بررسی عملکرد کارگروه تبلیغات فروشگاههای زنجیره ای هایپرمی تلاش برای استفاده از بسترهای تازه و کاربردی آنهم با تکیه بر مفاهیم جدید «رسانه» و «شبکه های اجتماعی» می باشد. از نگاه این مجموعه انتقال واقعیت ها بسیار تأثیرگذار تر از ثبت برندهایی می باشد که در گوشه و کنار دیده می شوند و آنطور که مشخص است مسوولیتهای اجتماعی هایپرمی ادامه خواهد داشت.

در پایان لازم به ذکر است که تصاویر متعددی از حضور کودکان کار در فروشگاه هایپرمی تهیه شده است که به دلایل حفظ شان اجتماعی این کودکان از انتشار عکسهای حاوی چهره آنها خودداری می شود. 

منتشر شده در دوشنبه 24 تير 1398       کد خبر : 9197
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح