ائتلاف «امتیاز برای اکباتان» آغاز فعالیت خود را اعلام کرد

ائتلاف «امتیاز برای اکباتان» آغاز فعالیت خود را اعلام کرد

تنها دقایقی پس از شروع زمان تبلیغات برای پنجمین دوره انتخابات شورایاری های شهر تهران، هوشنگ هموطن فعال اجتماعی شهرک اکباتان فعالیت ائتلاف «امتیاز برای اکباتان» را رسمیت بخشید.

به گزارش سایت خبری اکباتان، وی با اعلام مطلب فوق و در توضیح انگیزه های خود مبنی بر تشکیل این گروه برای انتخابات پیش رو افزود: «حرفها و شعارهای قشنگ را باید کنار بگذاریم چون حال اکباتان اصلا خوب نیست و با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند. طی 3 سال گذشته شورایاری اکباتان توسط گروهی اداره شد که عملا هیچ برآیند مثبتی از عملکرد آنها در این زمینه وجود ندارد و البته این تنها بخشی از مشکلات ما در این دوره بود چون بی صداقتی یکی از همین شورایاران به خصوص در موضوع «امضاء و تأیید ساخت مگامال در اکباتان» نمکی دردناک بر زخم همه ساکنین محسوب می شد. به همین دلیل از حدود شش ماه پیش کار بررسی افراد ساکنین در محدوده که ضمن تخصص از تعهد کاری نیز برخوردار باشند را با همراهی جمعی از دوستان آغاز کردیم و خوشبختانه حالا فرصت رسمی معرفی این گروه آغاز شده است.»

هموطن در مورد دلیل انتخاب عنوان «امتیاز برای اکباتان» هم گفت: «اکباتان دیگر از نامه نگاری، شعارهای دهان پرکن و حتی جلسات بدون نتیجه نمایشی خسته است. ما این ائتلاف را با همراهی دوستان راه اندازی کردیم تا حقوق معطل مانده اکباتانی ها را مطالبه کنیم. آخر تا کی باید موضوع تصفیه خانه فاضلاب اکباتان که پساب فاضلاب خود اکباتانی ها را پس از یک مرحله تصفیه دوباره در نهر فیروز آباد رها می کند، به حال خود رها شود؟ مدام صحبت از شهرک بینظیر، شهرک فرهیخته و شهرک دوست داشتنی اکباتان می کنیم اما حتی قادر نیستیم تصفیه خانه ای که در زمین های شهرک احداث شده است را موظف کنیم آب تصفیه شده را به فضای سبز همین محدوده اختصاص دهد. به همین دلایل برنامه اصلی این گروه برای رفع مشکلات اکباتان گرفتن امتیاز از نهادهایی است که طی دهه های گذشته جا پای خود را در این شهرک شدیدا سفت کرده اند.»  

عضو فعلی شورایاری اکباتان در خصوص نحوه انتخاب اعضای این ائتلاف و همچنین برنامه های کاری آن نیز گفت: «در بحث انتخاب اعضا اعتقاد زیادی به حضور چهره های جوان داشتیم و به همین دلیل در کنار نفرات دارای تجربه گرانبها از افراد باسابقه اکباتانی اما پرانرژی استفاده کردیم. بالاخره هموطن ها یک روزی باید بروند پس یکی از نیازهای مهم اکباتان فرصت دادن به جوان هایی است که می توانند برای آینده آن تأثیر گذار باشند. در مورد برنامه های کاری نیز باید بگویم که از مدتها پیش کار هماهنگی با هیئت مدیره بازارچه ها، بلوکها و گروههای تأثیر گذار مردمی را در دستور کار داشته و خوشبختانه از پشتیبانی آنها برخوردار هستیم.»

سرلیست ائتلاف «امتیاز برای اکباتان» در پایان اعضای این گروه را به شرح زیر معرفی و از انتشار رزومه کاری آنها طی روزهای آینده خبر داد.

هوشنگ هموطن- شورایار فعلی و نائب رئیس هیئت مدیره بازارچه 2 در فاز یک

مرتضی دانشمند- عضو فعلی هیئت مدیره بلوک 16 در فاز 2

مانی فرشادی- عضو فعلی هیئت مدیره بلوک A2 و بازارچه 1 در فاز یک

محمد رضا رحمن- رئیس شورای مالکین بلوک A3

امیر فره پور- عضو فعلی بازارچه 3 در فاز یک

احسان بحری- عضو سابق هیئت مدیره بلوکهای 2و 16 در فاز دو

دکتر حمید عمار سعیدی- ساکن بلوک C2 در فاز 1

زهرا نوروزی زاده- ساکن بلوک 17 در فاز دو

رضا هنرمند- ساکن بلوک 5 در فاز دو

«امتیاز برای اکباتان» در شرایطی عرف مرسوم مقوله انتخابات را در معرفی سروقت ائتلاف رعایت کرده است که طبق اطلاعات بدست آمده سایر گروههای رقیب هنوز تا رسیدن به جمع بندی های نهایی آنهم در شرایطی که مرحله تبلیغات آغاز شده، به زمان نیاز دارند. در خصوص برنامه های این ائتلاف فعلا خیلی نمی توان اظهار نظر کرد اما نگاهی ساده به ترکیب اعضای آن یک نکته را به خوبی مشخص می کند و آن اینکه نفرات منتخب بدور از حاشیه ها و جنجال های رایج از پایگاه اجتماعی قابل توجهی برخوردار می باشند. 

منتشر شده در شنبه 29 تير 1398       کد خبر : 9209
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح