سایه سنگین «تخلفات» بر روی انتخابات شورایاری اکباتان

سایه سنگین «تخلفات» بر روی انتخابات شورایاری اکباتان

در بامداد روز شنبه (5 مرداد) نتایج اولیه انتخابات شورایاری شهرک اکباتان در شرایطی اعلام شد که طی 48 ساعت پیش از آن اقدامات عجیب و غریبی که بی تردید می توان عنوان «تخلفات انتخاباتی» را به آنها اطلاق کرد در محدوده اکباتان رخ داد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، ائتلاف همبستگی و پویایی شهرک اکباتان به سرلیستی «ربابه طایفه تبریزی» توانست اکثریت کامل شورایاری اکباتان را به دست آورد. اتفاقی که البته تنها یک سوی این داستان به شمار می رود و در سوی دیگر سلسله اقداماتی بودند که حتی در زمان رأی گیری به اجرا رسیدند و از همین روی تعجب بسیاری از ناظران را به همراه داشت.  

توزیع غیر قانونی اوراق تبلیغاتی به دستور رئیس هیئت مدیره                                     

بامداد روز جمعه 4 مرداد یعنی در فاصله 8 ساعت مانده به شروع انتخابات شورایاری خبر رسید که عده ای در یکی از بلوکهای فاز 3 اکباتان به طرز گسترده ای اقدام به توزیع اوراق اوراق تبلیغاتی می نمایند. پس از این اقدام و حضور نمایندگان سایر ائتلافها مشخص شد هیئت مدیره جوان یکی از بلوکهای فاز 3 به نگهبانان دستور داده است تا در ورودی ها تراکت و پوسترهای تبلیغاتی را قرار دهند تا ساکنین در روز جمعه و برای حضور در پای صندوق های رأی از این برگه ها استفاده کنند. گفتنی است مراتب فوق توسط حاضرین در صحنه صورتجلسه شده و البته به پیوست گزارش جداگانه نیروی انتظامی نیز الصاق گردید و در اولین زمان ممکن یعنی جمعه ساعت 14 و پیش از زمان پایان انتخابات مدارک تهیه شده به دفتر نظارت ستاد منطقه 5 تحویل داده شد.  

حضور عجیب و رایزنی طرفداران در اتاق ثبت رأی!

اما در کنار اقدامات پیش از شروع انتخابات در ساعات برگزاری نیز تخلفات متعددی به چشم می خورد که از مهمترین آنها بر طبق تصاویر ثبت شده دوربین حضور طرفداران برخی نامزدها در داخل اتاق ثبت رأی و رایزنی با مردم عادی جهت رأی دادن به یک لیست خاص است. این اتفاق دقیقا در حوزه انتخابی مدرسه شهید عموئیان شهرک اکباتان به وقوع پیوسته است.  

پیام یکی از سرلیست ها: همفکران «تمامیت خواه» و «طالبان مآب» در راهند!

اما همه اقدامات صورت گرفته در انتخابات روز جمعه یک طرف و پیامی که سرلیست ائتلاف پیروز در ساعت 13 «روز انتخابات» در فضای مجازی منتشر کرده است یک طرف دیگر. متن پیام عینا در ادامه آمده است و خواندن و قضاوت با مخاطبین.  

تذکر مهم اینکه این پیام روز انتخابات و در حین رأی گیری در فضای مجازی قرار گرفته است.  

همشهركيان عزيز

مديران محترم

امروز جمعه ٩٨/٥/٤ روز برگزاري انتخابات دوره پنجم شوراياري است. با توجه به مهندسي قبلي و زمينه سازي در برخي اماكن اموزشي و .... گروه شهرك ستيز در صدد وارد كردن ويروس هاي مخرب مانند گذشته هستند. بر ماست كه اين سنگر مديريتي را چون جان شيرين محافظت كنيم و نگذاريم از اين سنگر مديريتي مهم براي هبه فضاي سبز و مشاعاتمان به همفكران تماميت خواه و طالبان مآب استفاده كنند. هم اينك كارت ملي و شناسنامه خود را برداريد و نگذاريد شوراياري را ويروسي كنند. افراد چند استري و داد و ستد چي در صندوق ها در حال تلاش مذبوحانه اند تمامي پيمانكاران و كارگران را به نوبت به اماكن هماهنگ شده مي اورند، حضور شما نقشه هاي شوم ان ها را نقش براب خواهد كرد.

دقت كنيد استراتژي و هدف اين است << امروز شوراياري فردا هيئت مديره مركزي >> در كمين و آرزوي فتح اين دو سنگر حافظ شهرك هستند. امروز را با عمل به مسئوليت اجتماعي خويش، متعهدانه سپري مي كنيم. 

تبريزي

دبير شوراياري و مسئول هيئت امناي دوره چهارم شهرك بي نظير اكباتان

آیا امیدی به شورای شهر و شهرداری وجود دارد؟

با همه مطالب عنوان شده که مستندات خاص خود را هم دارا می باشند نباید فراموش کرد که تصمیم گیرنده اصلی شورای شهر اصلاح طلب و شهرداری تحت فرمان آنها است. نگارنده خیلی امیدوار نیست اتفاق خاصی رخ دهد و رسیدگی آنچنانی صورت گیرد اما معترضین همچنان به «لیست امید» شورای شهر امیدوار هستند!

منتشر شده در يكشنبه 6 مرداد 1398       کد خبر : 9218
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح