تغییر کاربری جدید در اکباتان، رستوران پاس

تغییر کاربری جدید در اکباتان، رستوران پاس

بخشی از دیوار باشگاه پاس در بلوار شهید بوذری شهرک اکباتان که تا چندی پیش تنها یک درب برای ورود و خروج در آن قرار داشت حالا تبدیل به ورودی رستوران باشگاه پاس شده است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، پس از ساخت و سازهای عجیب بیمارستان صارم آنهم در شرایطی که رأی پرونده این مجموعه درمانی در کمیسیون ماده 100 شهرداری صادر شده است، طی روزهای گذشته حرکت گام به گام باشگاه پاس برای تبدیل درب ورود و خروج ساده به ورودی یک رستوران، تقریبا به پایان راه خود رسید و احتمالا از این بعد در بلوار شهید بوذری که یکی از نقاط کمتر دستخورده و مورد تهاجم قرار گرفته اکباتان از لحاظ ساخت و ساز محسوب می شد هم می توانیم شاهد رستورانی باشیم که «یک شبه» بر روی زمین خلق شده است!

در این زمینه و در پاسخ به پرسش های احتمالی پیرامون چگونگی وقوع این اتفاق فعلا اطلاعات خاصی در دست نمی باشد اما پیگیری هایی که در گذشته صورت گرفته بیانگر این است که یک اختلاف نظر 500 متری میان شهرداری منطقه 5 و باشگاه پاس در خصوص مجوزهای ساخت و ساز در داخل این مجموعه وجود دارد که احتمالا این فقره آخر یعنی رستوران هم بر بستر همین اختلاف بنا شده است.  

نکته حائز اهمیت دیگر نقش نظارتی شهرداری ناحیه 6 است که به نظر می رسد این روزها کمرنگ تر از هر زمان دیگری است. رضا علیزمانی شهردار ناحیه 6 مدام شعار قانونمندی و قانون مداری می دهد و حتی دستور تخریب مشاعات بلوکها را صادر می کند اما در یک سری موارد که پای بیمارستان صارم و باشگاه پاس وسط است کارها به شکل دیگری پیش می رود.

منتشر شده در يكشنبه 20 مرداد 1398       کد خبر : 9249
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح