کلانتری 135 آزادی «همچنان» در انتظار رئیس جدید

کلانتری 135 آزادی «همچنان» در انتظار رئیس جدید

بیش از 1 ماه از رفتن رئیس سابق کلانتری 135 آزادی می گذرد و بر همین اساس مجموعه انتظامی مستقر در ناحیه 6 منطقه 5 همچنان در انتظار حضور رئیس جدید می باشد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، این روزها طبقه دوم کلانتری 135 آزادی که اتاق رئیس کلانتری در آن قرار دارد خلوت تر از هر زمان دیگری به نظر می رسد چون بعد از رفتن سرهنگ بیرانوند هنوز جانشین وی در این اتاق حضور پیدا نکرده است. این اتفاق مهم در حالی رخ داده است که برخی از نفرات در سایر بخشهای کلانتری هم در پروسه انتقال به محل های جدید برای انجام مأموریت هستند و به این ترتیب می توان نتیجه گرفت طی هفته های آتی کلانتری 135 آزادی میزبان تغییرات قابل توجهی خواهد بود.

بحث تغییرات در تنها نهاد انتظامی فعال در محدوده ترمینال آزادی، شهرک اکباتان، کوی بیمه و ... از آن جهت اهمیت شایانی را دارا می باشد که بصورت روزانه مأموریت های بسیار مهمی توسط پرسنل زحمتکش این کلانتری در حال انجام است و همیشه کشفیات مواد مخدر توسط افسران حاضر متأسفانه در سطح قابل توجهی قرار دارد. از همین روی این توقع از سلسله مراتب تصمیم گیرنده وجود دارد که با گزینش و حضور به موقع نفرات کارآمد در تکمیل چارت مدیریتی و اجرایی کلانتری مورد اشاره اهتمام بیشتری ورزند.  

کلانتری 135 آزادی شاید در ظاهر به نسبت سایر کلانتری ها در سطح شهر تهران یک نمونه کوچک به نظر برسد اما به سبب ترکیب و تراکم جمعیتی موجود، نقش بسیار مهمی در پیاده سازی نظم و امنیت روز افزون و حتی ارتباط موثر با بدنه اجتماعی محدوده دارا می باشد، امری که تاکنون به بهترین شکل ممکن اجرا شده است. با توجه به این مورد قطعا حضور «بدون فاصله» روسای کلانتری به عنوان فرماندهان میدانی نمی تواند در انجام هر چه بهتر مأموریت ها کم اهمیت تلقی شود. 

منتشر شده در سه شنبه 22 مرداد 1398       کد خبر : 9258
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح