نقد «نرم» عضو هیئت مدیره مرکزی به تحلیل «4 اکباتان»

نقد «نرم» عضو هیئت مدیره مرکزی به تحلیل «4 اکباتان»

پس از درج مطلبی تحلیلی با عنوان «عواقب و پدرخواندگی در هیئت مدیره مرکزی» (اینجا را بخوانید) علیرضا شکوهی عضو هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان طی تماسی البته بصورت بسیار مودبانه انتقاد تلویحی خود را از برخی عبارات بکار رفته در این مکتوبه ابراز داشت.

به گزارش سایت خبری اکباتان، بحث تحریم مجمع عمومی سالیانه هیئت مدیره مرکزی توسط بلوکهای فاز 2 و ماجراهای پس از آن چند روز پیش دستمایه تحلیلی پیرامون وضعیت هیئت مدیره مرکزی در آستانه برگزاری مجمع سالیانه گردید. در این رابطه باید گفت که طبیعتا هر نوع نوشته ای که در رسانه بکار گرفته شود در هر قالبی که باشد اعم از خبر، گزارش، تحلیل و حتی گفت و گو می تواند موافق یا مخالفانی را به همراه داشته باشد. کما اینکه تحلیل مورد اشاره در عین دلخوری عده ای مورد استقبال بسیار دیگری نیز قرار گرفته است.

به هر صورت «4 اکباتان» وظیفه خود می داند نقد بسیار محترمانه یک عضو هیئت مدیره مرکزی را منعکس آنهم با توجه به اینکه شخص منتقد معتقد است «هدفش اتحاد و استحکام هر چه بیشتر اجزای شهرک اکباتان بوده اما مورد قضاوت منصفانه قرار نگرفته است». البته این گفته موضوعی است که تنها خود ایشان می تواند با بیان جزئیات آن به تبیین هر چه بیشتر و تنویر افکار عمومی بپردازد.

در اینجا لازم به بیان است که تحلیل «4 اکباتان» تنها در راستای عملکرد افراد در بحث مسوولیت کاری آنها بوده و به هیچوجه «4 اکباتان» در سایر حیطه ها وارد نخواهد شد و امیدواریم مخاطبین محترم رسانه 4 اکباتان رسالت کاری این مجموعه را در بیان شفاف موارد بیش از پیش درک نمایند.

منتشر شده در سه شنبه 22 مرداد 1398       کد خبر : 9260
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح