کاروان هنر ناب اصفهان در نگارخانه ققنوس بیمه + گزارش تصویری

کاروان هنر ناب اصفهان در نگارخانه ققنوس بیمه + گزارش تصویری

همانطور که از قبل پیش بینی می شد نگارخانه ققنوس که چندی پیش در دل سرای محله کوی بیمه افتتاح شد برنامه های قابل توجهی فرهنگی و هنری را جهت ارائه به عموم تدارک دیده است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، از روز گذشته (جمعه) نمایش آثار و عرضه صنایع دستی اصیل شهر اصفهان با مدیریت «علی خوش مرام» معمار با سابقه اصفهانی در نگارخانه ققنوس آغاز شده است.  

بنا به گفته خوش مرام که فعالیت اصلی وی ساخت کامل بناهای ایرانی می باشد، آثار حاضر در این نمایشگاه بخشی از ادوات به کار گرفته شده در فرآیند ساخت و ساز معماری ایرانی محسوب می شوند و البته در حاشیه این نمایشگاه برنامه های جانبی برای آشنایی بیشتر با هنر اصفهان نیز تدارک دیده شده است که طی روزهای آتی اطلاع رسانی بیشتری در خصوص آنها صورت خواهد گرفت.  

در این نمایشگاه که به مدت 5 روز برپا می باشد آثار فلزی، قلم زنی، کاشی هفت رنگ، کاشی مینا و پتینه که همگی در ذیل مکتب هنری اصفهان کار شده اند به نمایش درآمده است.  

علاقمندان جهت بازدید از این نمایشگاه می توانند به آدرس بلوار شهید نفیسی نرسیده به سه راه مخابرات، جنب ساختمان سرای محله کوی بیمه، نگارخانه ققنوس مراجعه نمایند.

در ادامه تصاویری از این نمایشگاه آمده است.   

منتشر شده در شنبه 26 مرداد 1398       کد خبر : 9264
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح