آب باشگاه ورزشی فاز یک را قطع کردند

آب باشگاه ورزشی فاز یک را قطع کردند

باشگاههای ورزشی که در داخل بلوک A3 فاز یک فعالیت می کند به دلیل عدم همراهی با خواسته های منطقی بلوک از داشتن آب گرم محروم و احتمال جا به جایی آن وجود دارد.  

به گزارش سایت خبری اکباتان، معضل شکل انعقاد قرارداد با باشگاههای ورزشی که در داخل بلوکهای شهرک اکباتان مستقر هستند تقریبا همیشه وجود دارند اما این بار هیئت مدیره بلوک در اقدامی جالب و به دلیل سرباز زدن مدیریت باشگاه از تخلیه ملک مورد اجاره آنهم در پایان قرارداد، آب گرم این مکان را قطع کرده تا به نوعی فشار لازم اعمال شود.

طبق اطلاعات بدست آمده باشگاه ورزشی مورد اشاره در داخل این بلوک تقریبا از قرارداد پرمنفعتی (به نفع باشگاهدار) برخوردار بوده به نحویکه برخی از ساکنین بلوک A3 که در امر باشگاهداری سوابقی قابل توجهی داشته و دارند و برای همکاری در این زمینه پیشنهاداتی هم ارائه کرده اند، از امکان فعالیت در بلوک خود محروم و قرارداد به فردی خارج از بلوک واگذار شده است آنهم با اجاره ای به مراتب پایین از قیمت متعارف روز!     

بر همین اساس فعلا دست اندرکاران A3 با پایان قرارداد مهلت قرارداد اجاره به دنبال تخلیه و استفاده از پتانسیل ساکنین آنهم با قیمتی به مراتب بیشتر از دریافتی فعلی می باشند اما باید در نظر داشت که شاید به راحتی و بدون دوندگی لازم نتوانند سنگی را که مدیریت قبلی به درون چاه انداخته استخراج نمایند!  

عدم نظارت صحیح ارکان مدیریتی بلوک و حتی ساکنین در هنگام عقد قراردادها یکی از مشکلات عجیب و قریب بلوکها در اکباتان است که همیشه وجود دارد و هیچگاه از بین نمی ورد و مداوم گروهی میراث دار مشکلات قبلی ها هستند. شاید در این زمینه باید پتانسیل های کمتر فعال شده بلوکها همچون «شورای ساکنین» قدری تحرک بیشتری داشته باشند تا مدیران اجرایی به راحتی زیر هر قراردادی را امضا نکنند. 

 

----------------------------

خبرنگار: محمد صادقی اصل

منتشر شده در سه شنبه 26 شهريور 1398       کد خبر : 9359
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح