خانه طراحی کودک اکباتان در آستانه 10 سالگی

خانه طراحی کودک اکباتان در آستانه 10 سالگی

با تلاش دست اندرکاران خانه طراحی کودک در شهرک اکباتان همزمان با شروع سال تحصیلی جدید، دهمین سالگرد فعالیت این موسسه اختصاصی آموزش کودکان آغاز شد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، آزیتا صفوی مدیر خانه طراحی کودک اکباتان ضمن اعلام مطلب فوق افزود: در تمام سالهای گذشته به طور مشخص به دنبال پایه گذاری آموزش هنر در میان کودکان بوده ایم و خوشبختانه به نتایج شگفت انگیزی هم رسیدیم. از نظر من شاید همین نتایج باعث تداوم کار ما و به ثبت رساندن یک دهه فعالیت در زمینه آموزش هنری به کودکان باشد.

وی در ادامه گفت: آموزشهای هنری واقعا روی خلاقیت بچه ها هم به لحاظ تفکر و هم مهارت و جهانبینی تأثیر گذار است و در کنار این موضوعات تلاش هایی صورت گرفت برای آشنایی ذره ذره خانواده ها با مقوله ی هنر که کمترین تأثیر آن وارد کردن هنر در دل جامعه می باشد. اهداف ذکر شده با برگزاری ورکشاپ ها و انجام کارهای هنری بصورت گروهی در فضای جامعه پیاده سازی شد.

صفوی در پاسخ به این پرسش که آیا از سرنوشت کودکانی که طی سالهای گذشته در این موسسه آموزشهایی دریافت کرده اند، خبر دارد نیز گفت: نسل نخست کودکانی که در خانه طراحی کودک اکباتان آموزش دیده اند امسال وارد دانشگاه شدند. برخی از آنها به صورت حرفه ای فعالیت هنری را ادامه داده و حتی در دانشگاه رشته های مرتبط را برگزیده اند و برخی دیگر هم طبق اطلاعی که داریم در دانشگاههای صاحب نام قبول شده و ادامه تحصیل می دهند که از جمله آنها می توانم «عرفان» را نام ببرم که از کودکان نسل اول موسسه ما بود و امسال توانسته در دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته شود که از همین جا لازم است به وی تبریک گویم.

مدیر خانه طراحی کودک اکباتان با اشاره به بحث «همیاران خانه طراحی» اذعان کرد: تا آنجا که امکان دارد سعی می کنیم از ارتباط با آموزش دیدگان خود غافل نشویم و به همین دلیل همیاران خانه طراحی کودک، کودکانی دیروز هستند که در سالهای گذشته آموزش دیده اند و امروز برای برخی برنامه ها از آنها توسط فراخوان دعوت می کنیم تا به ما و موسسه کمک کنند. خوشبختانه فضایی که در خانه طراحی کودک از گذشته تا حال وجود داشته باعث شده است که کودکان در دوره های مختلف احساس مالکیت معنوی نسبت به این مکان داشته و از هیچگونه همراهی دریغ نکنند.                      

خانه طراحی کودک طی 9 سال گذشته در محل بلوک 12 فاز 2، ورودی د مشغول به کار بوده اما اخیرا با کم لطفی هایی که از طرف رئیس هیئت مدیره این بلوک صورت گرفته مجبور به تخلیه و نقل مکان به بلوک 16 در فاز دو شده اند. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 44697489 تماس حاصل نمایند.

منتشر شده در شنبه 13 مهر 1398       کد خبر : 9400
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح