سرقت تجهیزات خودرو در اطراف بلوک C2 ادامه دارد

سرقت تجهیزات خودرو در اطراف بلوک C2 ادامه دارد

سرقت تجهیزات خودرو در معبر مشترک بین بلوک C2 در فاز یک و تصفیه خانه شهرک اکباتان همچنان ادامه دارد و این مسئله به یکی از مشکلات اساسی مدیریت این بلوک در مواجهه با مالباختگان تبدیل شده است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، مشکل سرقت تجهیزات خودرو سالها است که در معبر مشترک میان تصفیه خانه اکباتان و بلوک C2 در فاز یک وجود دارد اما این مسئله در برهه های مختلف زمانی و بواسطه تدابیر به کار گرفته شده همیشه کنترل و در حد پایینی نگهداشته شده است.

این موضوع یعنی کنترل و مقابله با سرقت تجهیزات خودرو در اکباتان همیشه به نحو شایسته ای در جریان بوده اما اخیرا و به دلایلی نامشخص گشت های انتظامی بالاخص در محدوده اطراف بلوک C2 تا حدودی کاهش پیدا کرده و همین موضوع  متأسفانه باعث بروز سرقتهایی در زمینه تجهیزات خودرو شده است. یکی از افراد دست اندرکار بلوک C2 در خصوص نحوه واکنش مدیریت بلوک در زمان سرقت تجهیزات خودروی ساکنین گفت: «معمولا سعی و تلاش مدیریت بلوک برای گرفتن رضایت از مالباختگان در جریان است چون چنانچه این کار صورت نگیرد باید خسارات مالی صورت گرفته از حقوق نگهبانان تأمین شود و این بندگان خدا هم مگر چقدر می گیرند که بخواهیم بخشی از آن را کسر کنیم.»   

این فرد در خصوص علل تشدید این مشکل نیز گفت: «در زمان مدیریت سابق کلانتری 135 آزادی گشت های انتظامی بیشتری برای حضور در اطراف بلوک ما اختصاص پیدا می کرد اما حالا به نظر می رسد قدری از کمیت این گشت ها کاسته شده و بالطبع بر دامنه مشکلات اینچنینی افزوده شده است.»  

به گفته ی شاهدان عینی شکستن برق آسای شیشه خودروها و سرقت لوازم و تجهیزات داخل خودرو یکی از مرسوم ترین شیوه های به کار گرفته شده در محدوده مورد اشاره یعنی اطراف بلوک C2 می باشد. 

موضوع سرقت در شهر تهران این روزها به یکی از دغدغه های مدیران قضایی و انتظامی تبدیل شده است. در همین رابطه چندی پیش در همایش مشترک پلیس با دستگاه قضا به منظور هم‌ اندیشی برای کاهش سرقت در تهران، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت اعلام کرد: امسال شاهد افزایش ۹ درصدی سرقت خرد در قطعات و لوازم خودرو و تلفن همراه هستیم. 

منتشر شده در شنبه 13 مهر 1398       کد خبر : 9402
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح