هیئت مدیره مگامال، «بی واکنش تر» از همیشه!

هیئت مدیره مگامال، «بی واکنش تر» از همیشه!

مصاحبه ای که روز شنبه با یکی از سهامداران پروژه مگامال منتشر شد (اینجا را بخوانید) واکنش های بسیاری را به همراه داشته است. اما در کنار واکنش های صورت گرفته تقریبا هیچ صدای مشخصی از اعضای هیئت مدیره شرکت نگین آرای آسیا به گوش نرسید.

به گزارش سایت خبری اکباتان، خیلی عجیب است که سهامدار یک پروژه بیاید و بصورت شفاف ناگفته های بسیار مهمی را مطرح کند اما اعضای هیئت مدیره شرکت مذکور به راحتی هر چه تمامتر روز سکوت اختیار کنند و انگار اتفاق خاصی رخ نداده و دلیلی برای پاسخگویی وجود ندارد!

شاید به دلیل همین سیاست های اعمال شده پروژه مگامال در شهرک اکباتان بعد از 14 سال هنوز به سرانجام نرسیده است.

به هر ترتیب طی تماس با اعضای هیئت مدیره نگین آرای آسیا تلاش شده است تا عکس العمل آنها نسبت به مصاحبه مورد اشاره اخذ شود که نتیجه کار در ادامه آمده است.

محسن نکو پندار، رئیس هیئت مدیره شرکت نگین آرای آسیا: «تمایلی به صحبت در این رابطه ندارم، خداحافظ شما ...»    

رامین احمدی، نائب رئیس هیئت مدیره: «طبق آن چیزی که در متن مصاحبه آمده، مصاحبه قسمت دوم دارد. قطعا بعد از انتشار قسمت دوم یادداشتی را ارسال و برخی موارد را توضیح خواهم داد.»

خاتمی، عضو هیئت مدیره: مدیرعامل شرکت نگین موظف است نسبت به مسائل مطرح شده پاسخگویی داشته باشد. (لازم به توضیح است که خاتمی شخصا و با هدف پاسخگویی پیرامون موارد اعلامی ساعت نشست با مدیرعامل شرکت نگین را هماهنگ نمود اما تنها بعد از دقایقی و طی تماسی از دفتر مدیرعامل جلسه کنسل اعلام شد.)  

رضا خراسانی زاده، عضو هیئت مدیره: «خیلی تمایل ندارم به صورت انفرادی در این خصوص اظهار نظر رسانه ای داشته باشم اما قطعا در اولین جلسه هیئت مدیره نسبت به موضوعات تصمیم گیری خواهد شد»

سید یاسر نیازی، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره: عدم دسترسی

گفتنی است از روز گذشته خبر تودیع و معارفه مدیرعامل جدید شرکت نگین آرای آسیا توسط بعضی افراد به گوش می رسد که طبیعتا به طور کامل و تا زمان قطعی شدن نمی توان در تأیید یا رد آن سخنی به میان آورد. البته خبر مذکور تا همینجا هم با واکنش تند برخی سهامداران مگامال مواجه شده و این افراد معتقدند که شخص مدیرعامل باید بماند و پاسخ اقدامات صورت گرفته در زمان حضورش را بدهد. 

منتشر شده در دوشنبه 15 مهر 1398       کد خبر : 9410
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح