واکنش غیر رسمی کلانتری 135 آزادی: «بزرگنمایی بود!»

واکنش غیر رسمی کلانتری 135 آزادی: «بزرگنمایی بود!»

«سرقت تجهیزات خودرو در اطراف بلوک C2 ادامه دارد». این تیتر خبری بود که ابتدای هفته جاری انتشار یافت (اینجا را بخوانید) و حالا با واکنش غیر رسمی افراد نزدیک به کلانتری 135 آزادی مواجه شده است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، موضوع سرقت تجهیزات خودرو یکی از مشکلاتی است که ساکنین شهرک اکباتان معمولا کم و بیش با آن درگیر هستند و کسی نمی تواند منکر وجود آن باشد. بر همین اساس روز شنبه گزارشی مختصر از وجود این مشکل در اطراف محوطه بلوک C2 واقع در فاز یک منتشر و در بخشی از آن با اشاره به برخی دلایل آمده است: «اخیرا و به دلایلی نامشخص گشت های انتظامی بالاخص در محدوده اطراف بلوک C2 تا حدودی کاهش پیدا کرده و همین موضوع  متأسفانه باعث بروز سرقتهایی در زمینه تجهیزات خودرو شده است».

طرح این موضوع با واکنش و پاسخگویی غیر رسمی برخی افراد نزدیک به کلانتری 135 آزادی همراه گردید تا جاییکه یکی از همین اشخاص با بیان اینکه «کلا در 3 ماهه گذشته 2 مورد سرقت در محوطه بلوک C2 ثبت شده و این مطلب بزرگنمایی بوده است»، اساس گزارش منتشره را با اما و اگر جدی مواجه کرد.

این اظهار نظر که بازهم تأکید می شود غیر رسمی محسوب می شود در شرایطی صورت گرفت که دست اندرکاران بلوک مورد اشاره نظر دیگری دارند و معتقد هستند سرقت تجهیزات که همیشه وجود داشته و دارد اما نکته ای که برای آنها کاملا ملموس و بر روی تأکید دارند کاهش گشت های انتظامی در اطراف این بلوک است تا جاییکه مجبور شده اند برای عدم حضور خودروهای ناشناس که مزاحمت هایی را برای ساکنین در طول ساعات شبانه روز ایجاد می کنند از موانع فیزیکی استفاده کنند.    

در هر صورت باید موضوع سرقت تجهیزات خودرو را در محدوده اکباتان پذیرفت و همانطور که چندی پیش فرماندهان پلیس پایتخت با مسوولان قضایی کشور جلسه هم اندیشی به منظور بررسی راهکارهای کاهش سرقت ترتیب دادند، در این گوشه از شهر تهران هم راهکارهای عملیاتی مسئله مانند افزایش گشت های انتطامی مورد توجه واقع شود. 

منتشر شده در چهارشنبه 17 مهر 1398       کد خبر : 9416
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح