پاسخگویی آب و فاضلاب در مورد «از کار افتادگی» کنتور بلوکها

پاسخگویی آب و فاضلاب در مورد «از کار افتادگی» کنتور بلوکها

با توجه به درج خبر «از کار افتاده» اعلام شدن بعضی کنتورهای بلوکها در شهرک اکباتان که روز گذشته منتشر شد (اینجا را بخوانید) مسوول بازرسی معاونت درآمد و امور مشترکین اداره آب و فاضلاب منطقه 3 تهران به پرسشهای «4 اکباتان» پاسخ داد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، خانم برزگر در تشریح مورد مذکور گفت: «صرف وجود رقم بر روی کنتور دلیل بر سلامت کنتور نیست و زمانیکه عبارت «از کار افتاده» در داخل قبض ها درج می شود حتما باید بررسی های بیشتر بر روی کنتور مربوطه صورت گیرد».

وی در پاسخ به این پرسش که در لحظه قرائت کنتور آیا نباید اطلاع رسانی لازم در مورد صحت کارکرد کنتور در اختیار مشترک قرار گیرد نیز افزود: «در زمان قرائت کنتور مدیران بلوکها حضور ندارند اما یک نفر از گروه تأسیسات یا نگهبانان همراه مأمور اداره آب و فاضلاب در کنار کنتور حاضر می شود و قطعا در این شرایط فرد همراه در جریان مشکل کنتور قرار می گیرد. اما به طور کلی بر اساس نوع قبضی که صادر می شود تمام اطلاعات لازم در اختیار مشترکین قرار می گیرد و در واقع قبض به نوعی ابزار اطلاع رسانی ما محسوب می شود. باید توجه داشت که اداره آب و فاضلاب منطقه 3 بالای صد هزار مشترک دارد و تنها راه اطلاع به این گروه عظیم همین شیوه می باشد.»

وی در پایان خاطر نشان کرد برای حل این مشکل باید مراجعه به امور بهره برداری و خدمات مشترکین ناحیه ۲ واقع در بلوار آیت الله کاشانی پشت ساختمان شهرداری منطقه 5 انجام شود و لازم به ذکر است که پس از مراجعه حتی امکان ارائه توضیح توسط مأموری که قبض را قرائت نموده و یا حضور نفر جدید برای بازدید مجدد کنتور هم وجود دارد.

در پایان ذکر این نکته ضروری است که در هر مورد درج عنوان «از کار افتاده» بر روی قبوض آب بلوکها جریمه ای در حدود 16 درصد به رقم پرداختی بلوک اضافه خواهد شد.

منتشر شده در دوشنبه 22 مهر 1398       کد خبر : 9432
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح